Spillegrenser

Siden det er såpass stille her inne så kommer jeg med et innspill eller spørsmål til.

Hva synes dere om spillgrensene, såvidt jeg kan se er den på maks 20 000 i måneden, det er langt innafor for min egen del, så ingen problemer der, men det er vel ingen veldig høy grense for storspillere? Tenk på Grøstad og gjengen, samt andre folk som er mindre kjente og som liker å spille høyt, her vil jeg nesten påstå at 20k virker noe for lite i løpet av en måned. Greit nok at du kan velge det slik at du har mer å omsette for dersom du vinner litt innimellom, de 20k er vel en tapsgrense, men likevel, selv gode spillere og storspillere går jo på tap i noen måneder regner jeg med, og 20k er vel ikke noe mer enn at du har et par halvstore systemer så er de penga borte og du må vente til neste måned starter. Antagligvis et I-landsproblem jeg kommer med her. Ellers har jeg ingen problemer med å forstå problematikken med spillegalskap, synes det bare virker noe snaut for de folka som fort setter opp flere dyre bonger nesten daglig på flere ulike baner.