Våkner Skeid nå?

Skeid skulle kjempe om opprykk, men sliter fælt denne sesongen og nå har treneren fått sparken og da håper de selvfølgelig på en positiv reaksjon.

Det burde være mulig mot ligaens svakeste lag som utrolig nok rykket opp. De har kun vunnet en av sine 11 kamper og har 6 poeng opp til trygg plassering. Sist gikk de på et stort hjemmetap mot annen opprykker.

Skeid ikke helt vekk hjemme med 2-1-2 og tross alt positiv målforskjell.

TL har tapt alle 6 bortekampene og står med 5-14 på bortebane.

Skeid tar seg samme med ny trener og tar ferie med en seier?