Stalltips Alle kan vinne

Stalltips – Endelig et produkt som tar deg og meg som spiller seriøst. Her velger Rikstoto ut de beste hestene i hvert løp og marker dem på Stalltips bongen din. Stalltips bongen krydres med outsidere som gir deg de store fet premiene. Jo mer du spiller for, jo flere outsidere får du på Stalltips bongen.

 

Nå lurer du sikkert på hvordan Norsk Rikstoto plukker outsidere, slik at du sitter med en nærmest unik bong og får en fet stor premie. Det er det som er det fine og unike med Stalltips, er at jo flere kroner du putter inn i bongen, jo flere outsidere får du på bongen.

 

Du lurer sikkert på om det er noe bakgrunn for valg av outsidere som markeres på Stalltips bongen, slik det er med favoritter som krysse av på Stalltipsbongen din? Det er det heldigvis ikke, for ellers vil alle Stalltips bonger få utdelt de samme outsider hestene. Da vil du ikke få den unike bongen, så her har også Norsk Rikstoto sørget for at du vil få den store fet premien.

 

På onsdag så blir det Stalltips bong på meg og du kan lese alt om hvor heldig jeg var som fikk 7 rette på min Stalltips bong på Norsk Rikstoto sin side.

 

Endelig et produkt fra Norsk Rikstoto som vil løfte omsettingen til nye høyder og det skulle ikke forundre meg om at de bytter ut V75, men V76 eller V86 på onsdagene, men en sånn superonsdag en gang iblant.

 

Endelig ser jeg lyset i tunnelen igjen.

Tuttttttttttttttttttttttttttt