Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Tips » Trav

Tilbake til forum
Nisse Bean top 3
Kebabtrollet vidar_fj@hotmail.com Postet 10.09.2010 00:31 Regnskap
  • Sport:Hestesport
  • Land:Sverige
  • Liga:Mantorp
  • Kamp / utøvere:Nisse Bean
  • Tilleggsinfo:V75-1
  • Tips/ utfall:Top 3
  • Spillestopp:11.09.2010 14:30
  • Odds:2.55
  • Innsats:5
  • Selskap:Expekt

Tryggheten selv, ja det er nesten det Nisse Bean er. Skuffer ytterst sjeldent. Et unntak på topprestasjonene var 12/6 hvor han dalte. Men der var han syk. Foruten det løpet går han fra storhet til storhet og han blir jo nesten alltid litt "undervurdert" denne hva gjelder plassjanser. Sist måtte han gå i 3. spor en knapp runde fra mål, og det meldes om at det gikk i 9-fart etter det angrepet. Må tenkes hvordan det må ha vært ute i sporene i den farten(og hva han kunne gått fra innerfilen)! Mao har han både stor fart og rå styrke. Spor 10 trenger ikke være det verste, har ryggen til Minos Vang og det kan fort løse seg bra her.

Slo Pinepower Rose knepent sist. Det blir verre å slå den denne gang, langt fra umulig uansett ikke (ingenting virker umulig for denne hesten), men Pinepower Rose står perfekt til og får et langt bedre løp enn Nisse Bean. Tror det blir en ny duell mellom disse. Plassodds til 2.55 på Nisse Bean er i hvertfall knallbra etter mitt syn.

- Svar på innlegg
Re: Nisse Bean top 3
Kennyh forest_kenneth@hotmail.com Postet 11.09.2010 02:54 Regnskap
Flott tips - og fullstendig enig med deg her!

Var og så denne hesten live under Solvalla-helga - hvor den imponerte kollossalt. Da knekte den fullstendig storfavoritten til Kolgjini fra dødens og vant soleklart. En utrolig sterk prestasjon. Dro inn en høvding bare i det løpet ved å spille vinner/plass på hesten - og som du selv antyder så er det alltid god odds på hesten - som her.

Ser dog at oddsen er spilt ned til 2.35 - men det er fortsatt fin-fin odds da jeg mener plassjansen skal være over 80% i dette løpet. At den er på trippelen 4 av 5 ganger er jeg overbevist om - ergo er dette et verdispill i mine øyne - og en høvding settes glatt på denne :)

- Svar på innlegg