Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Tips » Fotball

Tilbake til forum
Newcastle-Blackpool o-3 H
RinusMichels jeffreybuckley@hotmail.com Postet 09.09.2010 13:06 Regnskap
  • Sport:Fotball
  • Land:England
  • Liga:Premier League
  • Kamp / utøvere:newcastle-blackpool
  • Tips/ utfall:0-3 H
  • Spillestopp:11.09.2010 16:00
  • Odds:10.0
  • Innsats:1
  • Selskap:NordicBet

Begge nyopprykkede. Hjemmelaget var best i Championship, mens Blackpool overraskende vant play offn.

Bortelaget har både slaktet og blitt slaktet her i starten, mens Newcastle disket frem sitt beste mot Villa.

Har troen på at Newcastle vinner denne og med noe hell blir det stort.

Mye mål ligger i luften utifra de første kampene hvor begge spiller veldig direkte og med stor innsats. Blackpool har ikke lagt seg bakpå og gjør det neppe her heller - da kan det blir store muligheter for Newcastles hurtige kanter og sterke Carroll på topp som ventes klar her - hvis ikke er verdien nærmest borte.

Det endte 4-1 ifjor her.

Hjemme er Newcastle veldig sterke.

Bortelaget har ikke for vane å være sterke borte selv om de knuste Wigan 4-0.

Oppdatering rundt tropper senere.

Kun 1 units i innsats.

http://www.youtube.com/watch?v=aLYX42fIndQ
Bloed zweet & tranen.
- Svar på innlegg
Re: Newcastle-Blackpool o-3 H
nightrider Postet 09.09.2010 23:42 Regnskap
Endret
09.09.2010 23:49 nightrider

Jeg synes det skinner igjennom at du vekter Aston Villa-resultatet veldig høyt. Newcastle vant denne kampen mot et mye bedre lag, men jeg mener dette kun var tilfeldigheter og står igjen som et freak utfall.

Hvorfor?

Fordi Villa fremstod fullstendig annerledes enn de ville gjort om de var en klubb under stabilitet. MacDonald kjøre Ireland fra start i en 4-4-2, han var kamprusten og det fungerte rett og slett ikke. Frem til 1-0 hadde Villa kjørt kampen og når John Carew bommet på den famøse straffen, ja da forsvant alt som het positive tanker. Etter at Newcastle hadde tatt ledelsen, da kom Ashley Young alene gjennom men ble avlåst håpløst for offside. En fullstendig gal avgjørelse og Newcastle scoret 2-0 like senere. And the rest is history. VIlla managerløs og uten endring av taktikk, det ble rett og slett en sånn dag man kun har en gang hvert 15. år. Og da snakker jeg selvsagt om et svakt lag som Newcastle som vil slite i bunnen, ikke et Chelsea-lag som kan knuse en hvilken som helst motstand.

Jeg er temmelig sikker på at kampen vil være jevn men at Newcastle har et visst overtak siden de har hjemmebane. Helt annerledes å møte et lag som legger seg bakpå, til motsetning fra Villa og alle andre lag i topp 10, og som vil være fornøyd med 1 poeng i hver eneste bortekamp uansett motstand. Newcastle er ikke besatt med spillere som tilsier at de skal kjøre en kamp så voldsomt i denne divisjonen. Å spekulere i firemålsseier er jo litt merkelig når de bare klarte det 2 ganger i løpet av hele sesongen hjemme i fjor på St. James' Park.

Og er Newcastle et godt hjemmelag? Ja muligens i Championship hvor den gjengse motstanden er dårlig. Forrige gang de var i Premier League, med et temmlig likt lag, vant de 5 kamper hjemme og scorte 24 mål. Året før det scoret de 25 mål hjemme, før det 23 mål før vi forsvinner inn i statistikkens intetnivå. For å være helt ærlig er det svært lite som tilsier at de skal score så veldig mange mål mot et Blackpool som garantert legger seg bakpå, som alle dumpekandidater i Premier League gjør.

- Svar på innlegg
RinusMichels jeffreybuckley@hotmail.com Postet 10.09.2010 10:44 Regnskap
Endret
10.09.2010 11:06 RinusMichels
10.09.2010 11:13 RinusMichels

Ja jeg vektlegger årets resultater for begge lagene, spillestil, innbyrdes, forrige sesong og ikke kun tilfeldigheter.

Jeg har sett begge lagene denne sesongen og jeg er enig i at det ikke er så stor forskjell på hva de har prestert, men Blackpool virker å være mere offensive enn hva mange mener og tror. Bl.a mot Arsenal er de friskt med før de får et par i sekken - og nettopp det at de velger å sende flere spillere med offensivt og ikke virker å fokusere det meste på det defensive, gjør at de virker sårbare. De vil neppe legge seg helt bakpå og satse på 0-0 her.
Likevel er det jo lang vei å gå før de taper nok til at mitt spill går inn - men når de har 4-0 og 0-6, samt at Newcastle vant hele 6-0 mot gjerrige Villa(som jo kun var tilfeldigheter..) så er dette slettes ikke helt umulig. Innsatsen er lav, jeg blir nummer to i ligaen og da var dette et av flere alterntiver på spill til ca. 10 i odds.

Jeg mener Villa har bygget opp en fin grunnmur og selv om de sa hei hei til sin gode manager så er de jo ikke ustabile av den grunn, i hvert fall ikke enda - men Houllier skal nok ødelegge det hele.

Om Newcastle skal slite i bunnen er jeg heller ikke så sikker på.

Hvis de klarte det to ganger forrige sesong og har klart det en gang denne sesongen så er det jo mulig - og når det endte 4-1 sist så har jeg ingen problemer med å påstå at det kan skje igjen og ingen skal tvinges til å satse en krone her - selv om jeg legger en unit inn.

Siste hjemmetap for Newcastle kom 16.mai 2009 mot Fulham 0-1 i en kamp de fikk rødt kort. 4-5 spillere er vel med fra den kampen i morgen.

Blackpool har sluppet inn 12 mål på de siste tre kampene.
Newcastle har scoret ti på de siste tre.

Hjemmelaget har hentet tre nye inn siden siste kamp. Mest sannsynlig ender denne med en liten hjemmeseier, men får de et tidlig mål kan det blir spennende.

God weekend - nå tar jeg ferie!

Og beklager visst jeg sa noe lite pent om Villa - Jeg kan se fra tidl. innlegg fra deg at du har det med å havne i litt hete diskusjoner - og ser ut til å like Villa.

http://www.youtube.com/watch?v=aLYX42fIndQ
Bloed zweet & tranen.
- Svar på innlegg
caepp Postet 10.09.2010 12:22 Regnskap
@ nightrider; Ut fra det jeg kunne se ble nok Ashley Young avblåst for hands i situasjonen du sikter til, ikke offside.
- Svar på innlegg
gåsa Postet 10.09.2010 17:28 Regnskap
Mye enig med deg Rinus, men 1 unit er for lite. Når en først har ett bra spill til 10 i odds, må en satse mer. 2.5 units forsøkes.
- Svar på innlegg
Skrell?
Scrooge Postet 11.09.2010 14:59 Regnskap
Newcastle er naturlig nok store favoritter her, men når man får 29 i odds på Blackpool -1,5 på Boyle, må jeg bare prøve meg på en skrell her! Bwin med 17 og Paddy med 15 til sammenligning. Blackpool vant jo 4-0 borte mot Wigan i første kamp, og har vist at de kan score i de siste kampene også, selv om 3-4 mot Milton Keynes og 2-2 mot Fulham kanskje ikke imponerer så mange. Til denne kampen er også spissen DJ Campbell spilleklar. Flere nye ansikter hos Newcastle (Sol Campbell, Tiote, Ben Arfa) kan gjøre laget mindre samspilt, selv om jeg tviler på at flere av dem starter.

- Svar på innlegg
Re: Skrell?
soda Postet 11.09.2010 15:44 Regnskap
Hvor finder du odds 29 hos Boyle?
- Svar på innlegg

Langoddstips fra oddsen.no
www.oddsen.no tilbyr norges beste langoddstips via SMS. Du kan velge mellom 2 forskjellige abonnement:
Gull: Send ODDSEN GULL til 2105 (kr. 15 per mottatte melding)
Dagens: Send ODDSEN DAGENS til 2105 (kr. 6 per mottatte melding)

Gå til www.oddsen.no for å lese mer om abonnementene!