Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Øvrige » Bookmaker

Tilbake til forum
Centrebet fuskar på livebetting tennis
Jacek Postet 09.09.2010 03:16 Regnskap
Nu har det hänt 2ggr att de godkänner spelet när det blivit 0-15 i gamet. Finns inte en chans i helvetet de godkänner om blir 15-0 till mitt spel. Detta är en skandal! Ska ej behöva ta 30 sekunder att godkänna ett spel till att börja med och att sedan godkänna när redan spelats en boll i gamet är inget att än fusk!
- Svar på innlegg
Re:
jørnp Postet 09.09.2010 08:22 Regnskap
Holdt på å si, som er svært synd, "get used to it". Mange selskaper som har livbetting opererer i ekstreme gråsoner under tvilsomme forhold. Har tidligere fått godkjent et 3-0 settspill hos britisk bookmaker først ETTER den jeg spilte mot hadde brutt i 2.sett. Klagen førte ikke fram.

Når det gjelder Centrebet forstår jeg ikke at folk bruker dem fortsatt, dels pga de har tapt seg som den beste bookmakeren vi hadde på 90 tallet, og dels fordi servicen og livebettingkonsollen er elendig.

Akkurat i din sak er det vel såpass nyanser i en sport hvor odds/utfall endrer seg hele tiden, at du antakelig ikke har en sak i det hele tatt. Spørs selvfølgelig hva du spilte, kanskje spilte du "hvem vinner neste game", da er jo det å vente til 0-15 småfeigt.  Men igjen var det automatiske delayen de har inne, eller ble den sendt til manuell vurdering..?

Rafa = www.physioroom.com 24/7
- Svar på innlegg
Re:
torvik Postet 09.09.2010 17:01 Regnskap
Livebetting funker KUN hos exchanges, så er vi ferdig med den saken.

odds.torvik@gmail.com
- Svar på innlegg