Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Øvrige » Konkurranse

Tilbake til forum
3B10: xman - viera
Moderator Postet 08.09.2010 22:54 Regnskap
- Svar på innlegg
Re: 3B10: xman - viera
xman Postet 10.09.2010 01:08 Regnskap
http://www.oddsnet.com/fora/view/thread/29633/oc/81527#81527

OB-Nordsjælland O 2,5 mål @1.75

Dette bliver min "safe" til sidste runde i ON-ligaen som har 4 spillere med noget på spil, noget som giver
god spænding for både op og nedrykningskandidaterne. :-)
Jeg vil gerne ønske alle held og lykke med tipsne samt sige tilykke til Pysa med 1.pladsen som jo
blev sikret da Kahlenberg sikrede Danmark en 1-0 sejr sent sent i kampen mod Island.
Et mål som også holdt Numb inde i kampen om at undgå nedrykning i hans kamp mod puljens anden dansker Beckololo,så man må sige vi danske blev hårdt ramt af vores egne...:-)
- Svar på innlegg
PySa Postet 10.09.2010 15:21 Regnskap
Takk Xman! Har vært en jevn og fin sesong dette, så blir meget spennende i siste runde! Jeg velger å være fair for resten av dere, så jeg satser på å slå min motstander i siste runde, fremfor å vinne topscorertittelen med et langskudd-tips i siste runde :) Lykke til! Mvh PySa
- Svar på innlegg
Beckololo Postet 10.09.2010 17:11 Regnskap
Held og lykke med dit spil Xman. Du har haft en god sæson og håber, du får sikret oprykningspladsen via en målrig kamp i Odense. ja, man kan sige at Danmarks 1-0 sejr havde indflydelse i begge ender. Det bliver derfor en meget spændende weekend i begge ender af vores liga. Jeg håber selv at klare skærene i min kamp, selvom det kunne tyde på at Numb er spillet lidt varm. Til mit held kan jeg dog stadig afgøre det.

Held og lykke til alle - ikke mindst de danske islæt :D
- Svar på innlegg
3B10: xman - viera
Moderator Postet 10.09.2010 18:15 Regnskap
Endret
11.09.2010 18:53 Admin

Godkjente konkurransebidrag:

xman: lør 17:00 OB - Nordsjælland o/2,5 mål (1,75) - spill tapt
viera: Ingen

Resultat: 1-0 (0,00-w.o.)
- Svar på innlegg
xman Postet 10.09.2010 19:05 Regnskap
Hey Beckololo
Jeg tror du klarer den uden at ramme her i sidste runde,da numb næppe henter en 3 pointer mod Aspmyra.....
det er dog ved at være længe siden FCK og Silkeborg har spillet 1-1, noget de på et tidspunkt gjorde hele gange
7 i træk, så lidt håb er der dog,men regner vi kan mødes endnu en gang i laveste række næste sæson.
Ha en trevlig helg alle som en :-)
- Svar på innlegg
Aspmyra Kickers Postet 10.09.2010 19:27 Regnskap
Hei, ja det har vært en meget spennende sesong. Må si at jeg synes dette har vært veldig morsomt. SAtser på noe fortsatt spennede år. Må innrømme at jeg var veldig skeptisk til denne runden, endelig fikk jeg benyttet meg av fordelen av hjemmekamp på en gunstig måte;). Må innrømme at jeg er litt for tvilende til at Vålerenga slår Runar..;)
- Svar på innlegg
numb Postet 11.09.2010 13:04 Regnskap
En spennende sisterunde dette, og en fin avslutning på en underholdende sesong. Denne avdelinga har vært jevnt over meget bra hvis man ser bort fra Viera. Det siste feilskjæret mitt mot Viera kan straffe seg med nedrykk. Men må innrømme at det er svært bittert å rykke ned med såpass høy totalodds, samt brukbar poengscore.

Men vi får se hva som skjer i dag...

Grattis med opprykk, PySa! Vel fortjent...
- Svar på innlegg