Denne siden krever javascript
Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|ComeOn|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Oddstips » Fotball

Tilbake til forum
Eredivisie: Ajax (-4) - Willem II
tag10 Postet 08.09.2010 15:50 Regnskap
Endret
08.09.2010 15:51 tag10

• Sport:Fotball
  • Land:Nederland
  • Liga:Eredivisie
  • Kamp / utøvere:Ajax - Willem II
  • Tilleggsinfo:Hcp (-4)
  • Tips/ utfall:H
  • Spillestopp:11.09.2010 18:45
  • Odds:3.50
  • Innsats:2
  • Selskap:Bet365

Ajax tar imot Willem II hjemme På Amsterdam ArenA til helgen. 

Ajax fortsetter den fine formen sin fra ifjor. De har scort 14 mål på de 4 første kampene i Eredivisie i år. De har sluppet inn 4, og står med 3-1-0 totalt, 2-0-0 på hjemmebane.
Ifjor endte hjemmestatistikken på 16-1-0 og 64-4 i målforskjell.

Helt i andre enden av tabellen finner vi fjorårets nest-sisteplass. Willem II fortsetter og på samme måte som ifjor, og er nå oppe i 11 strake tap i Eredivisie. Målforskjellen deres etter disse fire kampene i år, er 3-14. De er målløs på bortebane. Ifjor endte bortestatistikken på 1-0-16 og 13-41.

Ajax har ikke til vane for å spare spillere, og jeg både tror og håper at Suarez og El Hamdaoui fortsetter å banke inn mål til helgen. 

Det skal være stor klasseforskjell på disse to lagene, og jeg prøver meg derfor med et par units på at Ajax vinner med 5 mål eller mer. De er råsterk hjemme, og om de stiller med sitt sterkeste mannskap til denne kampen, kan de vinne med omtrent så mange mål de vil. Jeg leverer nå fordi jeg er litt redd for at oddsen synker, men det kan og være lurt å vente og se hvilket lag Ajax stiller med før du spiller. -4 hcp er tross alt en del.

- Svar på innlegg