Så fik jeg lov til at fikse en fejl og komme med yderligere info. Min analyse blev ikke helt færdig, grundet tidspres og da jeg ville tilføje det sidste, så kunne jeg ikke komme på siden mere, før nu. Kom i al hast til at skrive at Xerez rykkede op i år, mens de faktisk rykkede ned fra Primere Division. Så kan det jo være nogen syntes at mit spil ikke ser alt for godt ud, men, men. Xerez rykkede som sagt ned, hvilket har betydet at holdet har mistet næsten alle deres bedste spillere og har måttet bygge en ny trup op. Der er ialt blevet solgt 11 spillere, hvoraf kan nævnes navne som S. Keita (midtbane) som er solgt til Lens, M. Alustiza (angriber) som er solgt til Arsenal, G. Maldonado (angriber), som er solgt til Atlante, David Prieto (forsvar) som er solgt til Sevilla, Aythami (forsvar) som er solgt til Deportiva La Coruna, Momo (midtbane) som er solgt til Real Betis og flere er væk. Så har de så hentet ialt 15 nye spillere, som flest har spillet i lavere rangerende klubber, dog er der kommet Oscar Díaz (midtbane) fra Mallorca og en Gerard (forsvar) fra Sporting Gijón. Alt i alt er truppen blevet forringet en stor del og kan til nu ikke være sammenspillet tilstrækkeligt til at spille godt nok. Dette kommer muligvis længere hen af sæsonen. Beklager den lidt sene opdatering, men da oddsnet har været nede og kampen jo først spilles imorgen aften, så går det jo nok alligevel. Lykke til med spil til alle.
|