Dette er et spill fra 2 divisjon avd. 1 , spilles senere i dag. Notodden vinner med 0-1 handicap Notodden kjemper om opprykk til 1 divisjon , og spiller i dag en viktig hjemmekamp. Dette spillet baserer seg da på hjemmelagets fantastiske statistikk. De har 9 0 0 hjemme! Et annet poeng er da deres målforskjell,de har 45 - 5 på disse kampene. Poenget med hc spill er allikevel deres fine statistikk med hc. 8 av 9 tidligere hjemmekamper har blitt vunnet med HC , og da faktisk med 0-2 HC H også! En meget fin statistikk. Så vidt jeg vet fikk de også par nye spillere like før overgangvinduet stgengte. Kleiven er vel også tilbake så vidt jeg vet. Notodden må vinne slike kamper for å følge Asker i toppen. Jeg mener de vinner klart også idag , og da blir dette et bra spill etter min mening. Bærum har blitt en niddelhavsfarer i avdelingen. Spilte faktisk jevnt med topplaget Asker sist , men et lokaloppgjør lever ofte sitt eget liv. så vidt jeg vet mangler gså bærum tre spillerer til denne kampen , mikkelsen og dahl. Larsn er vel også ute så vidt jeg vet. Hgjernerystelse sier mine kilder i sør. Brukbar bortbanestatistikk , men har også en del klare tap. 2-3-4 bortebane ellers kan man nevne at Notodden vant 2-0 siste tilsvarende. Oddsmessig er det interassant å følge denne kampen. 1,85 hos betsafe , og 1,88 unibet. Jeg velger meg derfor nordicbet , som fortsatt har 2,10 Jeg ser verdi i dette spillet , og spiller da følgende Notodden Bærum Hc 0-1 HJEMME 2,10 NORDICBET
|