Tips » Fotball
Tilbake til forum
|
|
Moss - Løv-Ham B
|
|
Exley
Postet 04.09.2010 11:13 Regnskap
|
|
|
- Sport:Fotball
- Land:Norge
- Liga:Adeccoligaen
- Kamp / utøvere:Moss - Løv-Ham
- Tips/ utfall:Løv-Ham
- Spillestopp:05.09.2010 18:00
- Odds:2.70
- Innsats:4
- Selskap:Unibet
Moss ligger på 10 plass på tabellen., kun noen få poeng over nedrykksstreken. Formen er vel grei nok med seier i 2 av de 3 siste kampene, men ser man på det litt større bildet har de tapt 6 av de siste 10. Enda viktigere for dette spillet, og en hovedgrunn til at jeg spiller, er at Moss har tapt 4 av de 5 siste hjemmekampene. Løv Ham på sin side har klatret opp til 8 plass, 6 poeng foran Moss. De er i rimelig god form, med 5-3-2 på de 10 siste. Dette skyldes ikke minst at de etter hvert har funnet borteformen, og har reist hjem med 3 poeng 3 av de 4 siste gangene. Sett hele sesongen under ett er de faktisk nå helt oppe på 4. plass på bortetabellen for denne sesongen. Dette er dermed en kamp mellom et lag i dårlig hjemmeform og et lag i god borteform. Jeg setter derfor 4 units på Løv-Ham til 2.70 hos Unibet. Kommer også til å sette etpar units på handicapseier til høy odds, ettersom Løv-Ham har vunnet med 2 eller flere mål i alle sine borteseiere. Ettersom kampen først ble flyttet frem, og deretter tilbake til søndag, er det imidlertid mange bookies som ikke har odds ute ennå. Avventer derfor handicapspillet inntil flere kommer på banen. Av denne grunn bør man kanskje også vente med å spille overhodet, men jeg må poste nå grunnet on-ligaen.
|
|
|
- Svar på innlegg |
Langoddstips fra oddsen.no
www.oddsen.no tilbyr norges beste langoddstips via SMS. Du kan velge mellom 2 forskjellige abonnement:
Gull: Send ODDSEN GULL til 2105 (kr. 15 per mottatte melding)
Dagens: Send ODDSEN DAGENS til 2105 (kr. 6 per mottatte melding)
Gå til www.oddsen.no for å lese mer om abonnementene!