Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Tips » Fotball

Tilbake til forum
L1: Notts County- Yeovil
Kornboy Postet 04.09.2010 10:55 Regnskap
  • Sport:Fotball
  • Land:England
  • Liga:League One
  • Kamp / utøvere:Notts County- Yeovil
  • Tips/ utfall:Notts County scorer 3+
  • Spillestopp:04.09.2010 16:00
  • Odds:4,33
  • Innsats:3
  • Selskap:Bet365

Må si at jeg har god tro på at Notts County får flere mål i denne kampen, har god tro på dem i dag, men spillet er ikke avhengig av at de tar poeng sålenge de får de nørvendige mål. Det er veldig gode nyheter foran dagens kamp da fjorårets gigant og storscorer for klubben ser ut til å ha kommet seg etter en liten skade, det er nok brukbare muligheter for at han starter på benken, men jeg tror han kommer inn dersom det blir nødvendig. 33 kasser måkte han inn forgie sesong og ble toppscorer i League two. Nå rykket Notts County opp og har fått merke nivåforskjellen allerede, men jeg synes det er bedring i sikte. Ikke bare er Hughes friskere enn på lenge, men også Neal Bishop på midtbanen ser ut til å være klar, han er også en viktig brikke i dette laget. Ben Burgess (spiss) som allerede har fått smake nettmaskene vil være klar til denne selv om han hadde litt problem med kneet. Rodgers (spiss) vil være ute, men såvidt jeg kan se har ikke han spillt noen av seriekampene hitills uansett. Hunt er også ute etter å ha skadet seg på trening, men også han har vel for det meste sittet på benken.

Notts County startet årets serie med to strake 3-0 tap, men har etter det vunnet 1-0 hjemme mot Dagenham og spilt 3-3 borte mot Bournemouth. Sist tapte de 2-1 i Mikke-Mus cup mot Sheffield Wednesday, men her var de underdogs. Med gode spillere tilbake i laget tror jeg det ikke går lenge for Notts County finner litt tilbake til fjorårets form hvor de bøttet inn mål, spesielt på eget gress. Er favoritter i dag, NB har f.eks bare 1,65 på at de scorer 2+ mål, det er selvsagt altfor lavt, men 4,33 på minst 3 mål til hjemmelaget synes jeg er spiselig.

Yeovil startet serien med å vinne 2-1 hjemme mot Leyton Orient, deretter gikk man på to strake tap og 0-0 sist borte mot Oldham. Ellers er det spisskrise i klubben akkurat nå da Sam Williams er ute i de 3 neste kampene pg rødt kort, han hadde vært i start 11'eren. Bowditch og Freeman starter denne som de få gode alternativene klubben har. Røk på huet og ræva ut av Mikke-Mus cup mot Exeter med 3-1. Det har ikke blitt noen seier på de 5 siste forsøkene om vi tar med både cup og serie. Sliter om dagen og møter et lag som vanligvis spiller stort på eget gress, jeg ser på Notts County som ganske store favoritter i dag.

http://www.youtube.com/watch?v=QbxTOunWdxw&feature=related
- Svar på innlegg

Langoddstips fra oddsen.no
www.oddsen.no tilbyr norges beste langoddstips via SMS. Du kan velge mellom 2 forskjellige abonnement:
Gull: Send ODDSEN GULL til 2105 (kr. 15 per mottatte melding)
Dagens: Send ODDSEN DAGENS til 2105 (kr. 6 per mottatte melding)

Gå til www.oddsen.no for å lese mer om abonnementene!