- Sport:Hestesport
- Land:Norge
- Liga:Biri
- Kamp / utøvere:Greis Vinn - Rabb Odin
- Tilleggsinfo:H2h Biri Løp 6
- Tips/ utfall:Greis Vinn
- Spillestopp:04.09.2010 15:30
- Odds:1.75
- Innsats:2
- Selskap:NordicBet
Unibets Oddsetter har virkelig gjort fohåndsanalysen sin grundig og meget bra, skjelden har jeg sett en løpsdag uten et objekt derfra, så tyr til Nordicbet denne gang som har en hyggelig H2h.
Greis Vinn var vel hele Oddsnett sitt skrik forgie gang, og innfridde til fulle etter en hærlig siste 600m, også denne gang må Cato kjøre bakfra, noe som ikke alltid er like lett på Biri, for å si det mildt, defor hadde jeg sett bort fra H2h med Greis Vinn, men oppdaget denne H2h mot Rabb Odin med enda verre spor greier ikke å la vær, nå er Rabb Odin bedre ut, å finner seg sikkert en ok. posisjon, men tror det blir vondt å stå imot Greis Vinn til slutt, selv om Greis Vinn skulle være et par eller to lengre ned når siste runden begynner. Rabb Odin med et fint løp sist i V75, og er absolutt ingen kastekjepp, men har sprint som sin beste distanse, og best når han får ligge på Rulle. Kommer ut etter litt pause, men regner formen som fin, tror denne duellen blir jevn, men at Greis Vinn er en 10m foran i kassa, og at Greis Vinn er på trippelen, er jeg temmelig overbevist om. Begge med sykt høye trippel %, Greis Vinn med 62,5% for året, mens Rabb Odin har 66,67% iår, men man skal legge merke til at Greis Vinn har betydelig mere innkjørt for året og er 1 år yngre og trolig mer å gå på, tror Rabb Odin ikke blir bedre, men en kan ta feil. Greis Vinn er visstnok 40m bedre uten sko, som han skal ut med i Morgen, noe jeg har litt vanskelig for å tro, for blir han 40m bedre en sist, er det en vinner, med klar margin, nå vet Cato hva han snakker om, men 40m tror jeg er drøyt, uansett en 60/40 Duell fordel Greis Vinn og 2 Units settes, godt spill om du tar rygg på Vectra's Boy