Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA
PinnacleSports.com Online Sports Betting

Tips » Tennis

Tilbake til forum
DJOKOVIC-Blake
Ladda Postet 04.09.2010 00:57 Regnskap
3 av 3 så här långt som "gästtippare" , och det är väl bara hoppas att man kan fortsätta leverera fler sk "starka" favoriter. Djokovic tror jag är en typisk sådan imorgon. Stark favorit alltså! Visst kan Blake knipa ett set med sin "vilda västern" tennis, men över fem set tror jag inte att den just nu 108:e rankade amerikanen har nån möjlighet att rå på världstrean ifrån serben som verkligen trivs i US open. Och frågan är väl kanske om det ska bli fjärde gången gillt mot Federer i år!?

ODDS: 1.20 (Betfair)
- Svar på innlegg
Re: DJOKOVIC-Blake
lathed Postet 04.09.2010 02:51 Regnskap
Fan vad kul att SO-Kungen har hittat hit. Hoppas vi ses på Stockholm Open i år igen=)

Ryggar alla dina lir givetvis...
- Svar på innlegg
Ladda Postet 04.09.2010 11:25 Regnskap
Kul! Det är tydligen många som ryggar Djoko. 1.20 har under natten blivit till 1.16...

mvh
- Svar på innlegg
Niclas Postet 04.09.2010 20:10 Regnskap
Hei. Ikke uenig med din vurdering av matchen. Men jeg finner ikke verdi i å spille Djoko til latterlig lav odds etter det disse to har vist så langt i turneringen. I skrivende stund ser jeg heller verdi i følgende spill:
- +2,5 set Blake, til 2,00 hos betsafe (nest beste hos mine er 1,87 hos unibet)
- over 35,5 games til 1,95 hos betsafe (nest beste hos mine er 1,82 hos pinnacle)

Min vurdering er at Blake godt kan komme til å overraske her. Djoko har vært rusten så langt, selvom han vant relativt greit i forrige kamp. Blake virker å være veldig motivert på hjemmebane, og jeg finner helt klart verdi i spillene ovenfor, de ligger også ganske langt over snittet i markedet. Ser også ut som oddsen på blake stiger frem mot kampstart, ligger rundt 6,8 nå. Kryper den over 7, får den lett noen units fra min konto!

Niclas
- Svar på innlegg
Ladda Postet 04.09.2010 20:29 Regnskap

Satt och tittade när Blake blev utspelad av Istomin 3-6 0-6 i Cincinatti här om veckan. Kan inte förstå hur han skall kunna hota världstrean i en femsetare här. Sen kan man ju alltid ha synpunkter på om 1.20 har sk "spelvärde" här!?

mvh

- Svar på innlegg

PinnacleSports.com Online Sports Betting