Tips » Trav
Tilbake til forum| V5A Jarlsbeg 3 September | |
| Peytrick Postet 03.09.2010 15:46 Regnskap | |
|
Avd 1: 11-3-13 (2-9-10-4) 11 kosak er min klare favoritt for å vinne løpet. Har en kapistet som mange ikke klare å følge etter. Formen er ingenting å si på, hesten er klar. Er bare galoppen som kan ødelegge. Feilet bort en pallplass nest siste løp, og ble hindret sist. Spennende om det klaffer! 3 Rau Eld kan masse! Uten galopp er denne hesten å regne med obs! 13 Frøen Balder er favoritt og har et godt spor på tillegg. Formen er inne, men distansen gjør meg usekker på om han inifrir som førstevalg hos spillerne. Interrsangt er det med 2 Husanguten. Har gjordt det bra i Bergen og gjør sin første start for Kjell Teigen. Det er en del outsidere i løpet som kan innfri. 9 Soli Braser, 10 Grygrid og 4 Karrus er verdt å strekke på. Men har lite tro for klaff.
Avd 2: 10-7-4-1 (3) 10 Shadow of the Wind er beste hest i feltet! Har god form og jeg blir ikke overrasket over om han vinner! 7 Pia er også i anmarsj og fortjener sitt favoritt stempel. 4 Gidde Malin er et spennende bud! Har fart nok til å utgjøre en forskjell om formen er der. 1 Genoa har gode forutsetninger. For neppe tett, men det vil nok åpne e slike lave grunnlag. Obs Obs!! 3 Elita D.C. er helt ukjent, men ser interresang ut på papire.
Avd 3: 5 5 Glideable Volo Banker! Takler denne distansen fint og har solide prestasjoner!
Avd 4: 7-9-10 7 Høyby Rutta får hun tidlig tett vinner hun! Har møtt de beste hoppen i lande flere ganger så dette kan hun. 9 Welita har stor form og ska regnes med. 10 Eli Nova har løpt gode løp, skal passes. Avd 5: 9-3-4-2-1 9 Baltic Dream har solide resultater bak seg, min favoritt til å vinne. 3 Gazpower har perfekt spor, for hun tet kan mye være gjort. Har god kapasitet og form til å greie det. 4 License Plate trenger tempo for å vinne, kan klaffe til seier. Tar med 2 Ringo Active kan mye denne hesten. 1 Minotaur L for neppe tett til å styre fremme, kan bli for langt fram, usikker favoritt.
|
|
| - Svar på innlegg | |