Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA
PinnacleSports.com Online Sports Betting

Tips » Tennis

Tilbake til forum
OddsNetspill: Victor Hanescu
Frankie P. Postet 03.09.2010 10:17 Regnskap
  • Sport:Tennis
  • Land:Internasjonal
  • Liga:ATP
  • Kamp / utøvere:Hanescu - Llodra
  • Tips/ utfall:Hanescu
  • Spillestopp:03.09.2010 17:00
  • Odds:3.15
  • Innsats:3/10
  • Selskap:PinnacleSports

ATP US Open

OBS! Oddsen kan stige.

Michael Llodra spilte herlig serve/volley-tennis mot Berdych i 1.runde, men franskmannen hadde da også alle marginer på sin side. Jeg så nesten hele matchen, og måten Llodra reddet BBene på var intet mindre enn utrolig. I tillegg tok han et langt skadeavbrekk pga foten tidlig i 2.settet, og det er noe franskmannen kan få føling med i dag.

Llodra er vanskelig å møte når han er i flytsonen, men i Slams har han ikke gått langt på HC siden 2005 eller noe. Det at han lyktes mot Berdych trenger ikke ha noen betydning for matchen mot Hanescu, ettersom Llodra er så utrolig opp og ned.

Hanescu har vært jevnt over solid i hele år, og han gjør som regel det han må for å vinne over antatt svakere motstand. Dette er ikke en match hvor Hanescu er favoritt, tvert imot, men rumeneren har utrolige grunnslag når han er i form, og det trengs for å passere Llodra.

Victor hadde ingen problemer med Berlocq i 1.runde, men det skulle da også bare mangle. Statsen hans mot lefties er på 37-28, selv om han er "i minus" på hard court. Det har imidlertid vært svært jevne matcher, og mot litt annen motstand enn det Llodra står for.

Returspillet blir utvilsomt nøkkelen her, sammen med fokus i egen serve og det å ta sjansen når man får den. Hanescu er en spillertype som har slått store spillere før, og jeg liker den forutsetningene når han møter en old school spiller som Llodra.

Oddsen har steget endel, men det tror jeg er fordi Llodra slo Berdych i strake sett. Dette blir en helt annen match, og mest sannsynlig koker dette ned til et breakpoint her og der også.

3 units prøves til 3.15 hos PinnacleSports, selv om Nordicbet har 3.20. Dette for å sikre seg hvis Llodra evt. får trøbbel med den nevnte foten igjen.

Frankie

- Svar på innlegg

PinnacleSports.com Online Sports Betting