Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA
PinnacleSports.com Online Sports Betting

Tips » Tennis

Tilbake til forum
OddsNetspill: Tommy Robredo
Frankie P. Postet 03.09.2010 10:06 Regnskap
  • Sport:Tennis
  • Land:Internasjonal
  • Liga:ATP
  • Kamp / utøvere:Robredo - Benneteau
  • Tips/ utfall:Robredo
  • Spillestopp:03.09.2010 17:00
  • Odds:2.29
  • Innsats:3/10
  • Selskap:PinnacleSports

ATP US Open

OBS! Det er mulig oddsen stiger.

Julien Benneteau slo Stepanek på merkelig vis i forrige runde, og etter å ha spydd nede i hjørnet av banen på 44* i 4.settet klarte han utrolig nok å ta hjem matchen. Det skal sies at Stepanek hjalp godt til, med en rekke UEs på tampen av kampen.

Det var først og fremst varmen som tok Benneteau utover i den matchen, og han har slitt med det tidligere også. Jeg husker han røyk for Capdeville i Australian Open et år, etter å fått det helt utover i matchen.

Det er ikke meldt like heftige temperaturer i kveld, men Julien har tidlig match så det vil nok være på sitt varmeste underveis i hans match. Franskmannen er en herlig spiller, men han har slitt med å prestere maks i Slams. Muligens er det best av 5 sett formatet som ikke passer spillet hans like godt, men ser man bort fra French Open har han lite å skilte med i Slams. Benneteau var riktignok i 4.runde i Wimbledon, men det var etter tidenes enkleste vei (Vliegen,Beck og Fognini på gress).

Tommy Robredo har ikke vært i maksslag etter ryggskaden underveis i grussesongen, men spanjolen er en av de aller mest stabile Slam-performerne på touren. Han har jevnt over 4.runde eller bedre i nesten alle Slams, bortsett fra i år, der han har slitt med formen pga nevnte ryggskade.

Robredo sier selv at han i det minste er fit nå, og da tror jeg det fort kan løsne for han. 1.rundemachen mot servekanonen Rosol var i det minste oppløftende, og det endte med enkel 3-0 seier.

Markedet stiger på Robredo her, men det tror jeg er fordi Benneteau har vist sterke resultater i det siste. Det har imidlertid franskmannen gjort forut for andre Slams også, og når han møter en som til de grader evner å prestere maks i Slams synes jeg ikke Benneteau fortjener mer enn et knapt favorittstempel.

3 units prøves til 2.29, selv om Nordicbet og Centrebet har 2.30. Jeg går ned 1 hundredel for å unngå match completed regelen. Hvis Benneteau ikke har hentet seg inn etter at han gikk tom mot Stepanek finnes det jo en mulighet for at han trekker seg, men det blir bare spekulasjoner selvsagt.

Frankie

- Svar på innlegg

PinnacleSports.com Online Sports Betting