Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA
PinnacleSports.com Online Sports Betting

Tips » Tennis

Tilbake til forum
OddsNetspill: Gilles Simon
Frankie P. Postet 03.09.2010 09:24 Regnskap
Endret
03.09.2010 09:26 Frankie P.

• Sport:Tennis
  • Liga:ATP
  • Kamp / utøvere:Simon - Kohlschreiber
  • Tips/ utfall:Simon
  • Spillestopp:04.09.2010 00:10
  • Odds:1.89
  • Innsats:3/10
  • Selskap:PinnacleSports

ATP US Open

Stigis tipset om Simon mot Young i 1.runde, og den satt som smurt. Jeg så endel av den matchen, og Simon imponerte meg kraftig. Han hadde som vanlig en lav 1.serveprosent, men 1.serven var bunnsolid og franskmannen hamret inn vinnere fra alle posisjoner i banen. Det er godt å se Gilles fit for fight igjen, etter at han har hatt massive kneproblemer i lang tid.

Philip Kohlschreiber har egentlig ikke prestert opp mot sitt beste siden French Open og Wimbledon, kanskje med unntak av Toronto-turneringen. Tyskeren trakk seg sågar med skade før matchen mot Federer i Cincinatti, og han var farlig nære 5 sett mot landsmannen Kamke i 1.runde. Kamke hadde 43* 400* i 4.settet, men Kohlschreiber berget seg ut og lukket matchen med 3 strake games.

Simon leder 2-1 i H2H her, og etter å ha sett begge disse de siste ukene mener jeg franskmannen er et par hakk over i nivå pr.nu. Det trykket Gilles holdt mot Young var ganske ekstremt, og det å vinne 3-0 i sett uten å ha en eneste BB imot er svært sterkt.

1.833 var endel over det jeg hadde forventet, og selv ville jeg ikke gitt mer enn maks 1.65ish på Simon her.

EDIT: Oddsen opp til 1.885 før posting, så det blir gjeldende odds.

3 units prøves.

Frankie

- Svar på innlegg
Re: OddsNetspill: Gilles Simon
Frankie P. Postet 03.09.2010 09:25 Regnskap
Oddsen spratt opp til 1.885 rett før posting, så jeg endrer til den oddsen i regnskapet.
- Svar på innlegg

PinnacleSports.com Online Sports Betting