Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA
PinnacleSports.com Online Sports Betting

Tips » Tennis

Tilbake til forum
OddsNetspill: Ryan Harrison
Frankie P. Postet 03.09.2010 09:15 Regnskap
  • Sport:Tennis
  • Land:Internasjonal
  • Liga:ATP
  • Kamp / utøvere:Harrison - Stakhovsky
  • Tips/ utfall:Harrison
  • Spillestopp:03.09.2010 17:00
  • Odds:3.50
  • Innsats:4/10
  • Selskap:PinnacleSports

ATP US Open

Ryan Harrison imponerte stort mot Ljubicic i 1.runde, og han hadde et mye mer solid all court game enn jeg hadde sett tidligere. Harrison servet godt, og han var flink til å holde ballen i gang. I tillegg mikset den unge amerikaneren opp med å gå til nette, noe som tok Ljubicic litt på senga til tider.

Sergiy Stakhovsky slo Luczak 67 75 64 62 i 1.runde, men den matchen var svært jevnspilt. Luczak hadde vel 76 *53, før det snudde. Stakhovsky vant turneringen i New Haven sist uke, men der hadde han monsterglid og vant alle jevne matcher.

Det er endel interessante faktorer rundt Stakhovsky og Slams, og først og fremst er det verdt å nevne at ukraineren vant en turnering rett før Wimbledon også, men røyk ut direkte i 1.runde der. Totalt sett har ukraineren aldri prestert i Slams, og han har aldri vært forbi 2.runde. Dette kan skyldes at Stakhovsky spiller tennis som blir enklere å demme opp for utover i matchene, fordi serven blir enklere å lese og nettangrepene ikke er så brutalt effektive over tid som f.eks det Llodra viste mot Berdych.

Stakhovsky er en klassespiller, uten tvil, men jeg vil gjerne se han prestere i Slam. Det finnes mange eksempler på spillere som slet/har slitt lenge i Slams, selv om de herjer i vanlige tourneys.

Harrison virker å være i kjempeslag nå, og med maks selvtillit bør han også ha en mulighet her. Matchupen tror jeg han skal like godt, og etter å ha sett Ljubicic fyre av servevinner på servevinner er han hvertfall mentalt forberedt på at Stakhovsky kan gjøre det samme.

4 units prøves til 3.50 hos PinnacleSports.

Frankie

- Svar på innlegg

PinnacleSports.com Online Sports Betting