|
|
VEM TIPPAR?
|
|
Ladda
Postet 03.09.2010 08:49 Regnskap
|
|
|
Allvar eller skämt!? Vem är det som lämnar tipsen på oddsnett egentligen. Såg igår att någon hade lagt in fyra tennismatcher under spelförslag. Sanchez, Schwank, Berankis samt Polensky. Samtliga fyra förlorade. Frågan är då: Var detta bara en tillfällighet, eller chansar man alltid på detta viset med tipsen???
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Att: Ladda
|
|
OddsNet
Postet 03.09.2010 10:02 Regnskap
|
|
|
Er det denne tipseren du snakker om: http://www.oddsnet.com/balance/stat/on/year/for/4203 Totalt over 5.600 OddsNetspill og en TBP på ca. 106. I 2010 har han 672 OddsNetspill (TBP ca. 106 også for disse). Det skal vel ikke være vanskelig å innse at å fokusere på utfallet av 4 (kun fire altså) spill da er særdeles lite relevant i den store sammenhengen, eller hva mener du Ladda?
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: VEM TIPPAR?
|
|
astros
Postet 03.09.2010 10:48 Regnskap
|
|
Endret 03.09.2010 10:52 astros 03.09.2010 10:59 astros
Jeg må nesten spørre deg om dette innlegget var alvor eller spøk..? Frankie, som du her henger ut, er en meget dyktig tipser, og du skyter langt over mål. Han tipser når han ser en skjevt satt odds som han synes det er verdi i, dvs. at sannsynligheten for utfallet ikke gjenspeiler oddsen. Oddsen kan også variere stort på en enkelt kamp, og slik kan man finne verdi. Innleggene dine sålangt har vært en spøk (skemt) for meg og oss, vil jeg tro. Ingen analyser fra deg, du bare plukker ut en lavoddser, og forteller at du tror vedkommende vinner. Ingen verdianalyse eller lignende, totalt unødvendig å legge ut her. Vel, tennisverdenen er full av lavoddsere, og da er det bare for deg å plukke fra øverste hylle. Jeg er ingen motstander av lavoddsere, men det er som sagt unødvendig å legge dem ut her, såfremt du ikke viser til en spiller- eller verdianalyse, eller en skjevt satt odds. Noe du ikke har gjort så langt. Hvis du klarer å gå med overskudd over tid, dvs. måneder og år, med dine såkalte "tips" på lavoddsere innen tennis, så får du min applaus. Da vil jeg gjerne se regnskapet ditt, post det gjerne her på forumet, så kommer vi tilbake til deg etter en stund, når vi får sett dem over tid. Men uansett, vi forstår at spillere med lav odds er favoritt til å vinne kampene sine, og de fleste tror selvsagt også at de vinner. Trenger ikke doktorgrad i fysikk for å forstå det. Lykke til videre skal du dog ha.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
astros
Postet 03.09.2010 11:23 Regnskap
|
|
Endret 03.09.2010 11:26 astros
Du viser ikke akkurat stor innsikt heller, Ladda, spillet på Schwank ble voidet, avbrutt på 5-5 i 2.sett, og altså ikke tapt. Spillet på Berankis viste seg å være et godt spill, men uten å gå inn, dessverre. Han dominerte 5.sett, og hadde grepet helt til Melzer noe heldig kunne bryte tilbake til 4-4 der. Et godt spill i mine øyne, til 3,33 i odds, som tippet feil vei tilslutt.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
Kornboy
Postet 03.09.2010 11:30 Regnskap
|
|
Han stiller et spørmål Astros, oddsnet svarte og ferdig med det. Undertonen i spørsmålet var litt motbydelig, men det er vanlig at folk slenger drit til hverandre her inne så han skiller seg ikke ut i mengden....
http://www.youtube.com/watch?v=QbxTOunWdxw&feature=related
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
Kristobal
Postet 03.09.2010 12:09 Regnskap
|
|
|
Ladda är en saga för god för att vara sann det är en saga i sig att OddsNet funnit han dom kunde lika gärna aldrig nånsin mötts eller var Laddas nick redan bestämt långt innan ON fötts vem vet, inte du vem vet. inte jag vi vet ingenting nu vi vet inget idag vem vet, inte du vem vet. inte jag vi vet ingenting nu vi vet inget idag
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
Trosten
Postet 03.09.2010 12:11 Regnskap
|
|
Akkurat stått opp etter en hard natt eller? Hvem sier at et spørsmål ikke kan ha flere svar?
Vanlig at folk slenger dritt? Vel, nå var vel ikke ditt innlegg direkte drittkasting. Ufint og unødvendig var det likevel. Start med å gå i deg selv er en fin greie så skal folk fort se at ting blir bedre.
Trosten
THE ONLY THING I`M ADDICTED TO..http://www.miinto.no/
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
Kornboy
Postet 03.09.2010 12:17 Regnskap
|
|
Drittkastingen skjer på natta når du sover Trosten, oddsnet rekker å slette det før alle ser det. Men så lenge man hører blandt "kongene" her på forumet slipper man fri hver gang. Hvorfor skal jeg gå i meg selv først? Jeg slenger ikke drit til folk, og det har jeg tenkt å fortsette med.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
Kristobal
Postet 03.09.2010 12:30 Regnskap
|
|
|
Ladda laddade och sköt, men Ladda missade. Frankie P. chockades inte alls. Senn laddade Ladde om och sköt igen. Nu träffade han. Olycka. Han sköt sig själv i foten.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
Trosten
Postet 03.09.2010 14:37 Regnskap
|
|
Ok! Regner kanskje med at Frankie Boy er med på noe der da. Han burde slutte å sippe til godsakene mens han ser på tennisberter i minimal utrustning. Tror han får full tenning og blir aggressiv av slikt...:-)
THE ONLY THING I`M ADDICTED TO..http://www.miinto.no/
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
Ladda
Postet 03.09.2010 14:47 Regnskap
|
|
|
Tack för infon pojkar. Då vet jag bättre!
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
Frankie P.
Postet 03.09.2010 16:29 Regnskap
|
|
|
Jeg er et rasshøl på forumet når det er for mye skjenk innabords og burde definitivt hatt alkolås på brukeren min på OddsNet.com. Må bare beklage til Kornboy for at det gikk utover han denne gangen, men jeg tålte tydeligvis ikke å høre noe negativt om Rosenborg i den tilstanden jeg var i. Ellers kan jeg si at jeg absolutt ikke er fredet på denne siten, og jeg jobber på et par strikes i forhold til utestengelse jeg også. Så det bør ikke bli flere klovnenetter fra meg på forumet, fordi da får jeg fyken for godt. mvh Frankie
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
Kornboy
Postet 03.09.2010 16:45 Regnskap
|
|
Den er grei, da legger vi den saken bak oss. Beklagelsen er godtatt!
|
|
|
- Svar på innlegg |