Avd 1: 10-12 (4-5-1-3)
Her mener jeg tillegg hestene skal vinne løpet.
10 Ettie Migliore kan nå langt uten tull! Har blitt disket 2 ganger på rad, men det siste løpet hesten hadde i Bergen, på en 4plass på tiden 17.5. Gir veldig obs, obs!! 12 Nicoline Fønix med Øyvind Austevoll er en favoritt i fare, men skal ikke avskrives, kan absolutt vinne løpet! 4 Earlina med debut er et spørsmål tegn? 5 Cosmo Marie har fin kapasitet, men har mye galopp i seg! Men med kun fem hester på strek kan hun nå teten. Og holder hun seg feil fri, blir hun garantert skummel! 1 One Hook K.D og 3 Moonchaser for ytterlige garderinger.
Avd 2: 1-7-3-10
1 Donello har havnet på 5 og 6 plass på sine siste springløp. Med ser spennende ut i felte vis man ser på travingen og ikke på resultatene, kan få resultat i dag! 7 Sotåfeilet sist, men har ny kusk og en fin speed til å nå først i mål. 3 Ness Tjo Oda Er favoritten i løpet og har formen inne. Er en selvskreven strekk på bongen, men ikke et singel strekk. 10 Tekno Kongen har god form og kan overraske i dag!
Avd 3: 2
2 Bjørkeodin er min Banker! Har perfekt spor og restn av felte ser overkommelig ut. Kan ikke se hvordan dette skal gå dålig!
Avd 4: 11-4-1 (12-2)
11 Dalsjento: unngår hun galopp er vinner nevnt. Har fin fart til å ta favoritten 4 Elve Prinsen ved mållinjen! En feilfri utgave av 1 Tempranella kan være med i kampen der framme! 12 Tømmer Stjerna er ingen vinner hest, men er ikke langt unna. skal følges med!! og 2 Kuven Besto er spennende og ha med på bongen, kan masse!!
Avd 5: 1 (2) /alle
Vinn eller forsvinn! 1 Sagina er jeg usikker på! Har innersporet og sjangsen for å bli overflydd er stor, som igjen vil gi faren for startgalopp! Men feil fri er denne hesten en klar vinner, men det blir et åpen løp ved favoritt fall. 2 Trø Stilig er den jeg ser som har form og kan vinne etter favoritten.
Min Bong:
Avd 1: 10-12-4-5-1-3
Avd 2: 1-7-3-10
Avd 3: 2
Avd 4: 11-4-1-12-2
Avd 5: 1
120kr,-