Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Tips » Trav

Tilbake til forum
Vinner Løp 9 Bjerke: Bilbao?
BB10 Postet 01.09.2010 17:11 Regnskap
Tenkte jeg skulle komme med litt info rundt nr 5 Bilbao i løp 9 på Bjerke i kveld, som en kompis av meg eier en del av. Denne hesten var de veldig spente på før starten i DD løpet på Jarlsberg sist og gikk et strongt løp i dødens og tapte mot en meget fobedret hest Wee Nita. Bilbao måtte kjøre slalom fra start da hester i første rekke feilet, men fikk vist sin starthurtighet. Han tapte nok 4 lengder på start problematikken, men dette er en fornuftig hest som er travsikker. 20.8 første tusen i dødens - og ender på 19.1 full vei med dødens hele veien.

I dag er det fortsatt urutinerte hester, men med den argeste konkurrenten i spor 12 og strykning i volten som gir enda bedre plass tror jeg teten er hans for offensive Solberg og da skal det en meget god hest til for å slå han! Trener bra og alt skal være topp med hesten.

Spillbar til ca 1.80 i odds - kanskje Duo 5-12 også er verdt noen kroner ved min. 6 i odds?

Lykke til!
- Svar på innlegg
Re: Vinner Løp 9 Bjerke: Bilbao?
Snømann Postet 01.09.2010 21:55 Regnskap
Takk for tipset, spille med 1000 på vinner. Overmodig, men virket i dag....-)
- Svar på innlegg
Spillet ditt var muligens
EG Postet 01.09.2010 22:29 Regnskap
ikke et toppspill ettersom du selv stod for over 8,5% av innsatsen på Bilbao i vinnerspillet. Uten din innsats ville oddsen på Bilbao vært 2,67 i stedet for 2,51.

Men bevares, det var et tøft spill og når det lykkes er det bare å gratulere med fin gevinst.

Tipset var uansett solid!

Jeg er enestående:
Jeg forstår noe ingen andre forstår - min egen humor
Jeg er enestående:
Jeg gjør noe som ingen andre gjør - jeg ler av mine egne vitser
- Svar på innlegg