Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Tips » Trav

Tilbake til forum
V65 Bjerke (luring)
Flipper Postet 31.08.2010 21:02 Regnskap
Endret
31.08.2010 21:09 Flipper

V65-2: Bjørn Gulbrandsen setter opp HC Holm igjen på 10.Gomnes Tornado og på en normal dag skal denne 5-åringen springe rundt denne gjengen med matlappjegere. Blir en naturlig bankerkandidat onsdag kveld i V65-2 men jeg mener man skal se litt opp for 11.Ra Sokken som Connie Engbråthen tar turen til Bjerke med.
7-åringen er håpløs usikker i løpsbanen men har meget stor fart i kroppen, det så vi alle på Sørlandet søndag i løpet hvor han ble disket. Da var det sprintløp som ble vunnet på 26-tallet og det er ikke mange i dette løpet som er i nærheten av en slik tid i løpsbanen.

V65-6: Indregaards Lilja fin form men her er ikke teten oppnålig med Rigel Stjernen i spor 2 bak bilen, dermed blir det sjansebetont for hoppa til Cato.
Min klare favoritt blir 3.Frønes Arne som står fint til og er sterk, profilerer på tempo i front og tar ned samtlige på oppløpet. 12.Rigel Jao var favoritt i tislavrende løp sist, da skuffet hesten til Finn Holmen men jeg mener den skal kryses selv fra dette sporet....tempo må det nesten bli i dette løpet.

Mvh/Flipper

Every bet can go too hell!
- Svar på innlegg
Re: V65 Bjerke (luring)
sudoku Postet 31.08.2010 23:16 Regnskap
11 Ra Sokken er i aller høyeste grad et spennende bud. 2100 meter er jo en klar fordel kontra en oppjaget sprint som det var forrige gang. Skulle Connie Engbråthen klare å få den usikre krabaten feilfritt rundt Bjerke-ovalen, kan de være duket for "de lange tryner's natt" for brorparten av V65-spillerne.

V65-6: 7 av de 12 deltagerne møttes i det nevnte lunsj-løpet forrige uke. 9 Hornes Tiril gikk der en bra siste runde i det løpet og så ut til å gå mot seier før 3 Frønes Arne dukket opp som troll av eske etter innvendig reise og spurtet inn til sikker triumf. Arvid Aasheim rapporterer at Hornes Tiril skal skjerpes i trening før dette løpet og bakskoene skal rives av om forholdene tillater det. Med rygg på lynraske Rigel Stjernen fra start bør det bli en fin posisjon direkte. Og med bebudet tempo i løpet kan jeg ikke skjønne annet enn at Hornes Tiril dukker opp på målfotoet denne gangen også. En perfekt utgang på trippelen (1,2 og 3) og et opplagt kryss på V65-lappen.

12 Rigel Jao var favoritt forrige gang, men skuffet ved å gi seg fra utvendig posisjon allerede på siste bortre. Må ha vært noe som plaget hesten ved den anledningen, for jeg har friskt i minne hestens skrellseier på Sørlandet i V75 for en måned siden (dødens hele siste runden over 2100 meter, fra tillegg). Når Finn Holmen & Co sender Rigel Jao til start igjen allerede nå, regner jeg med at det bare dreide seg om en dårlig dag og at hesten er fit for fight. Farlig å avskrive hester etter en dårlig prestasjon, men det er akkurat det spillerne er i ferd med å gjøre. I skrivende stund er 12 Rigel Jao kun et 11. valg (Omsetningen dog bare drøye 180 tusen), men det er uansett HELT FEIL. Rigel Jao skal på bongen.
- Svar på innlegg
Re: V65 Bjerke luringer
GISMO Postet 31.08.2010 23:52 Regnskap
lurer ofte meg selv med slike luringer men her kommer noen skreller og outsidere.

v65.1 14 star street blir blandt de siste valgene og har ikke levert på en stund som jo er vanlig i poengjakt. Var dog positiv sist fra rygg leder og hang godt med og kom i mål med krefter spart. løpet er neste nødt å bli vunnet fra strek men syntes denne skal tidlig på etter innsatsen sist i et meget vanskelig løp å bedømme da mange er uvant med volte og har feile forutsetninger.

V65.2 Tror lite på 1 prosenteren ra sokken, men 9 bravo turbo er spennende. Feltets sterkeste og kanskje beste hest på sitt beste kommer tilbake etter 1 år pause. feilfritt i prøveløpet og om den får travet til å stemme og løser fra det trange sporet så går ingen trygg. 12 våler frøkna var strålende sist etter 3 spor første 500, galopp og sist, men toger på og gjør en flott opphenting kun knepent slått til 3. kai melder om en kastrert 5 jeppeblesen og at det trolig er en klar forden da vallaken tidligere var guttete og hadde lange store baller!!

v65.3 1 kringelandstellus blir overflydd og er da en favoritt i fare. 5 sør odin var meget bra sist etter pause. tror på tidlig tet nå og med løp i kroppen står den 2100 også i form. pers etter 3 spor, sist og fin avsluttning fra spor 12 sist vitner om form.

v65.4 1 lome indianer fra start til mål

v65.5 2 trons baron er i kanon form og skulle han klare tet er det stor vinner sjanse. var meget tøft ute 04.08 og var meget bra fra dødens da.

v65.6 7 voje nido i regi flåten er spennende. er startrask denne og kan kanskje overta teten etter 2 rigel stjernen som stoppet helt sist. står perfekt inne i løpet og selv om den var usvak fra dødens i sin siste start så er den så bra på sitt beste. Ikke lange tiden flåten har hatt med denne men bare miljø skiftet kan ha gjort sitt.
- Svar på innlegg
V65 Bjerke
fakedude Postet 01.09.2010 17:29 Regnskap
Har sett meg ut en bong med noen outsidere og endel favoritter. Den kan gi alt fra 2000 - 300 000 slik jeg ser det i dag.

1avd:
Folkeranken kommer ut med tre overspilte hester. 1 Bambino Avanti står hardt inne, ikke vist en dritt på flere mnd, 6 Living Shadow en veik dritter fra Leangen nå med Malmin, hjelper ikke mye. 8 Highfive Kemp er ingen stjerne og og feltets yngste hest vinner nok ikke her heller.  De som derimot bør spilles er:

2 Mighty Winner selv etter lang pause, stor kapasitet og enormt billig ute nå enn feks i fjor i sine løp.
9 King Sensation er nok best i tet men i dette laget bør hesten spilles alle dager i uken.
10 Kisgruvens Vimsa ville vært min banker fra framspor. Uansett min favoritt på form og et spennende kuskebytte.

2avd:
"alle" spiller Gomnes Tornado. Det gjør jeg også men ikke som banker. Altfor skummelt å banke denne som traver som en gyngehest. Tar også med:

1 Alma Kim som er et sjokk om den skulle vinne. Kan lede lenge og løper hun prøveløpstiden sin og litt ned så kan det holde helt inn.
12 Våler Frøkna har enorm form og sporet er gull her. Kan fort sitte tidlig foran feks nr 10 og da er det ikke sikkert at Holmen vinner. Klart garderingskryss.

3avd:
Sist sa jeg til mine spillevenner at jeg banker 5 Sør Odin når den kommer ut neste gang. Gikk et svett løp sist! Blir min knepne favoritt her for laget var tøffere enn ventet.
1 Kringelandtellus blir overflydd tror jeg, da kan det bli spennende. Uansett garderingskryss og tidlig!
12 Idbalder trenger tempo i løpet og smyg som GA gir han. Har ofte en liten pollett igjen til slutt. Skrellen!
3 Starelv Storm enorm kapasitet, kan vinne om dagsformen er der. Vil også skrelle i dette løpet som 13 %.

4avd:
En eller alle? Jeg valgte å ta med 3 stykk.
1 Lome Indianer med Høitomten, 2 Aaby Knekten som kommer ut med gode rapporter på seg og 5 Sagi Faks som nok vil lede lenge?

5avd:
6 Goldomaster er bjerkespesialist. Vinner normalt tror jeg men har råd å ta med en til som alltid er undervurdert.
10 Uni Vivant blir igjen bortglemt men var enorm i sitt siste løp. Skulle han igjen få det rette løpet så kan han vinne med mule for denne vinner sjelden med mye. Spennende som 14 %.

6avd:
Endelig får HC Holm sitte opp bak Timian Best. Min favorittkusk på de kalde sitter bak feltets beste hest og jeg tror han vinner løpet som hakka møkk. Et andrevalg i løpet og det takker jeg og bukker for.

God spillekveld!"
- Svar på innlegg