Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA
PinnacleSports.com Online Sports Betting

Tips » Tennis

Tilbake til forum
OddsNetspill: Robin Søderling 3-0
Stigis Postet 31.08.2010 20:19 Regnskap
  • Sport:Tennis
  • Land:Internasjonal
  • Liga:ATP
  • Kamp / utøvere:Søderling - Dent
  • Tilleggsinfo:Settspill
  • Tips/ utfall:3-0
  • Spillestopp:01.09.2010 17:00
  • Odds:1.90
  • Innsats:3/10
  • Selskap:Bet365

Det drypper ikke akkurat dollarsedler fra luften i forhold til tbp på settspill, men jeg vet likevel det er mange som spiller settspill og som kanskje kan ha glede av mine settspill-tips for det.

Søderling fikk seg en skikkelig nesestyver i 1.runde og var nære ved å gå på hodet og ræva ut mot, i utgangspunktet, middelmådige Haider-Maurer fra Østerrike. Søderling dro det til slutt i land med sifrene 75 63 67 57 64.

Man har da to innfallsvinkler på svenskens videre ferd. Det ene er at man bør være forsiktig med å spille ham og i hvert fall et slikt settspill, med tanke på hvordan han slet i 1.runde.

Det andre er at en slik match kan ha tent svensken skikkelig og at han nå viser seg fra en helt annen side i neste kamp. US Open viser år etter år at flere av de store navnene må gjennom noen skikkelig gysare tidlig, før de sakte, men sikkert spiller seg i form.

Taylor Dent blir vel aldri så god som faren sin, men han har kjempet seg tilbake som en topp 100-spiller etter over 2 år med skadeproblemer. Han spiller fortsatt på serven og aktiv bruk av nettangrep, men spillet hans innehar altfor mange synlige svakheter.

Mot en spiller av Søderling sitt kaliber faller han fort gjennom og jeg blir i hvert fall svært overrasket om han tar sett av svensken.

Fra grunnlinjen kommer ikke Dent til å ha en sjanse og hans mange nettangrep er ofte preget av hodeløs satsing and a big lack of timing. Serven hans blir også som regel ufarliggjort i en best av 5-setts match. Joda, han server knallhardt, men variasjonen er som regel latterlig og det gjør det enkelt for returspilleren etter hvert som kampen skrider frem.

Jeg tror Søderling tar seg skikkelig sammen og viser at 1.runde-kampen var et arbeidsuhell. Ofte kommer man faktisk styrket ut av slike kamper og jeg tror Dent står veldig bra til svensken.

Tror ikke man får noe særlig høyere odds på denne, så poster spillet allerede nå.

Stigis

- Svar på innlegg
Ny frist: Ikveld kl 22.00
Frankie P. Postet 02.09.2010 09:21 Regnskap
- Svar på innlegg

PinnacleSports.com Online Sports Betting