Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Øvrige » ON-prat

Tilbake til forum
TCDK
Kornboy Postet 26.08.2010 13:57 Regnskap
Hei

Takk for støtten i natt, jeg fikk med meg hva Frankie P- skrev før Oddsnet fjernet det hele og jeg fikk også med hva du skrev, av alle som leste innlegget var det faktisk bare du som reagerte på det.

Det virker som om Frankie P bare kan dure frem her inne og skrive nøyaktig hva han vil uten at det vil få konsekvenser, jeg tåler mye, men ikke trakassering og bli hengt ut. Jeg aner ikke hva Frankie har imot meg, men om jeg skulle gjette så er det pga det jeg skriver om trøndere og RBK i tråden til "kjemos".....

Frankie er oddsnet-tipser på Tennisfronten og kan dermed trakassere andre så mye han vil, denne gangen var det min tur, men det er ikke første og antagligvis ikke siste gangen dette skjer.

Mvh

http://www.youtube.com/watch?v=QbxTOunWdxw&feature=related
Re: TCDK
TCDK Postet 26.08.2010 14:14 Regnskap
Vil ikke kommenterer det mere, men synes personligt at min "post" var på sin plads.!!
Forsæt du din stil og arbejde herinde, der er flere som værdsætter det.. :o)

/TCDK
Re: TCDK
OddsNet Postet 26.08.2010 14:29 Regnskap
Hei. Jeg vet ikke hva som ble skrevet av noen parter i natt, men på generelt grunnlag gjelder selvsagt forumsreglene for alle.

Jeg håper alle parter lar eventuelle frustrasjoner få utløp på andre måter enn i form av hetsing av andre brukere på OddsNet, og håper også at alle de tre som er nevnt i denne tråd heller bruker tid på å fortsette og komme med gode tips og innspill på foraene :-)