Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Øvrige » Bookmaker

Tilbake til forum
Hva skjer med Unibet ?
Viking1 Postet 26.08.2010 12:33 Regnskap
Endret
26.08.2010 12:34 Viking1

Børskursen har rast nesten 50% siste 3-4 mnd , pengene kommer ikke inn på konto .

Jeg satt inn penger  via bankoverføring , 7 juli . Har sendt dem innskuddskvittering og kontoutskrift o.l .

Ingen penger på min Unibetkonto ennå , snart 2 mnd siden .

De bare svarer de har sendt det til finansavdeling , og venter på svar . det var rundt 20 juli .

Er det noen plass jeg kan klage og få pengene mine tilbake igjen ?

- Svar på innlegg
Re: Hva skjer med Unibet ?
OddsNet Postet 26.08.2010 14:32 Regnskap
Det kan vel evt. ha noe å gjøre med den nye loven som kom i Norge, altså at pengene har stoppet opp hos en eller annen bank. Det lureste du gjør er vel å nok en gang kontakte Unibets supportavdeling (helst den norske sikkert) og be dem sjekke hva status er.
- Svar på innlegg
Samrebah Postet 26.08.2010 15:03 Regnskap
Hei Viking, send en mail til denne adressen så får du normalt en løsning relativt kjapt.

kjell.hanssen@unibet.com
- Svar på innlegg
OddsNet Postet 26.08.2010 15:48 Regnskap
Men hvis denne personen for eks. er på ferie kan en slik taktikk føre til at ting tar lengre tid...
- Svar på innlegg
Viking1 Postet 26.08.2010 16:08 Regnskap

Hei , Sendte mail til Kjell Hansen fikk raskt svar , om at de skulle sjekke det med en gang .

Ikke de vanlige standard svarene jeg har fått fra support avd som f.eks det jeg fikk de første 2-3 ukene :  Det tar vanligvis 3-5 bankdager o.l .  Men skjønnte noe var galt allerde 2 dager etter for pengene har alltid vært på konto dagen etter .

Takk for hjelp folkens .

- Svar på innlegg