|
|
Nils Arne Eggen er en klovn
|
|
torvik
Postet 24.08.2010 23:53 Regnskap
|
|
Endret 24.08.2010 23:54 torvik
Før Rosenborg sin viktigste kamp på 6 år, slipper Eggen sin start-ellever til pressen FØR spillerne blir informert. Hele journalist-teamet på plass i Parken løper ned 19-åringen Simen Wangberg for å få kommentarer om plass fra start, tydelig berørt er det vanskelig å svare noe fornuftig. Nils Arne Eggen forstår ikke mekanismen innad i et lag, der kampen om plassene er hard, og spiller nr 12,13,14,15 blir fortalt om at dei er droppet av pressen! Ikke rart at noen masjerer rett i garderoben, hvis personalpolitikken er slik. Gamlehjemmet next..... Forøvrig syns jeg bookiene har vært flinke, ingen spill fra meg på denne kampen.
odds.torvik@gmail.com
|
|
|
|
|
|
Re: Nils Arne Eggen er en klovn
|
|
poul_owen
Postet 25.08.2010 20:28 Regnskap
|
|
Hejsa Torvik. Har personligt ikke lagt ud noget spil på denne kampen, her på siden. Kan se de fleste er enige i at FCK vinder kampen der starter om lidt. Har nu undret mig en del, da de fleste her på oddsnet jo er fra Norge. Til trods for jeg er Dansker, så har jeg faktisk satset lidt på at Rosenborg vinder i aften. Har endda satset lidt på at de vinder med mindst 2 mål. Kan godt være det er helt hen i vejret, men ser ikke nogen værdi i odds på fck. Efter min mening, så kan denne kamp sagtens tippe til Rosenborg fordel og kommer de først foran, så er der åben for kontra scoringer. Skulle det alligevel ske at FCK vinder og ligefrem går videre til champions league, så vil jeg da glæde mig over dette og ikke tænke på de 30 kr. jeg mistede på Rosenborg. (hvilket faktisk er højt spil for mit vedkommende) På den måde, laver jeg dette til lidt af en win win situation......
|
|
|
|
|
|
|
|
Kornboy
Postet 25.08.2010 20:33 Regnskap
|
|
-"Har nu undret mig en del, da de fleste her på oddsnet jo er fra Norge." Hva man håper på og hva man spiller på må skilles vet du Poul Owen...
http://www.youtube.com/watch?v=QbxTOunWdxw&feature=related
|
|
|
|
|
|
|
|
poul_owen
Postet 25.08.2010 20:48 Regnskap
|
|
Vise ord fra en ægte odds spiller. Det er så sandt, så sandt. Tager nu stadig mig selv i at smide penge ud på en drømme liverpool sejr, men i de tilfelde, så kunne jeg aldrig finde på at sige det til nogen....... he he. Omvendt, så kunne jeg faktisk sagtens se mig selv ligge spil ud på at liverpool skal tabe, om informationen er der og oddsen er rigtig, så du har jo ret. Uanset, så vil jeg sidde og heppe lidt til begge sider om lidt. Go kamp til alle. Må det blive en fair god og spændende kamp
|
|
|
|
|
|
Rydd plass i manesjen
|
|
Big Beat Boutique
sommersam@hotmail.com Postet 26.08.2010 11:17 Regnskap
|
|
Esten har som vanlig trukket klovnedrakten til langt over hodet før han rablet ned noen skriverier om gårsdagens duell. Nivået på norsk sportsjournalistikk når stadig nye dybder. http://www.dagbladet.no/2010/08/26/sport/rosenborg/fotball/champions_league/nils_arne_eggen/13120247/
FK Qarabaq - Brann - Bergen
|
|
|
|
|
|
Eggen er en klovn
|
|
torvik
Postet 26.08.2010 23:15 Regnskap
|
|
Endret 26.08.2010 23:17 torvik
Fotball handler om lidenskap, følelser og en enorm ærgjerrighet. Seiere skal feires, og feires enormt mye når man lykkes i særs viktige kamper. Eggen likte heller ikke feiringen til Ståle Solbakken, og mener han lærer etterhvert. Hva faen er det å lære da? Å ikke vise glede, følelser og ikke gi supporterne en herlig takk??? Hvem faen betaler lønna di da Nils Arne? Å løpe bort til supporterne er jo helt fantastisk i mine øyne! Selv som nøytral tilskuer er det flott å se feiringen til Ståle!
odds.torvik@gmail.com
|
|
|
|
|
|
Re: Torvik er en klovn
|
|
Trosten
Postet 27.08.2010 12:34 Regnskap
|
|
Hvem er egentlig den største klovnen her? I mine øyne overgår du begge glatt! Nils Arne Eggen er av den gamle skolen. Du kan kanskje stikke innom et gamlehjem eller hundre så ser du hvordan ståa er. Du kan alternativt finne en løkke om det da er noen igjen i dette landet. Der kan du finne en gamling som du kan lobbe ballen i fanget på. Da får du sikkert til svar hvor kjekk ungdommen er i dag.
Hvem fanken er egentlig det perfekte mennesket da?
Nils Arne er konge! Ståle Solbakken liker jeg bittelittegranne mindre, men han må bare juble og jodle så mye han vil. Du Torvik derimot er her bare plagsomt pinlig ute og kjøre. Du sitter for mye inne tror jeg. Ut i luften og opp i trærne!
Følte bare for å kommentere vet du vennen!
Trosten
THE ONLY THING I`M ADDICTED TO..http://www.miinto.no/
|
|
|
|
|
|
Trosten
|
|
torvik
Postet 27.08.2010 16:21 Regnskap
|
|
Hei Trosten, hyggelig å høre fra deg! Rart at du har tid til å kommentere slike bagateller, dine analyser har jo vært svært så INNHALDSRIKE den siste tiden ;-) Mere frisk luft hjelper for oss alle, tre dager på ørretfiske er tingen ;-)
odds.torvik@gmail.com
|
|
|
|
|
|
Re: Trosten
|
|
Trosten
Postet 27.08.2010 23:56 Regnskap
|
|
He he, svært så spak du var nå da.
Nå har vel kanskje du fått litt for mye skryt i det siste slik at det har gått til hodet på deg. Jeg har vel ikke akkurat lagt skjul på at mine tips til ON ligaen denne sesongen er av den spartanske sorten. Jeg har vel brukt omtrent like mye tid på hvert tips som på kommentaren over.
Vet ikke om jeg satser på å "tømme" kassa til bookiene denne vinteren også. Derfor gjør jeg tross alt en liten innsats for å ikke falle ned en divisjon. Det er nemlig ingen tvil om at det blir et opprykk eller om nødvendig to i løpet av vinteren om jeg satser:-) De 4 sesongene før denne har jeg brukt ok tid og har derfor selvfølgelig hengt med i toppen hver sesong. De som satser og jobber hardt er også de som vinner. Noe å tenke på for folk flest!
Om jeg forstår deg rett så kan jeg bare ønske lykke til med fangsten:-) Fiske er balsam for sjelen ja:-)
ON ligaen ruler!
Trosten
THE ONLY THING I`M ADDICTED TO..http://www.miinto.no/
|
|
|
|
|
|
|
|
Frankie P.
Postet 28.08.2010 04:47 Regnskap
|
|
|
Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men JEG ER ENIG MED TROSTEN!!! Å kalle NAE for en klovn blir for dumt! Torvik har vist lekne egenskaper på fotballfronten i det siste, men her var han helt på jordet. Trosten er som regel på jordet, men i dette tilfellet skrev han akkurat hva jeg tenkte selv. NAE = EL REY mvh Frankie ---- som synes både Torvik og Trosten har sine poenger, men denne gangen var det ALL TROSTEN!
|
|
|
|
|
|
|
|
Kornboy
Postet 28.08.2010 05:05 Regnskap
|
|
Endret 28.08.2010 05:16 Kornboy
Er fordi du er RBK-mann det. Du tåler ikke skriblerier mot RBK. Var det mine RBK uttalelser som gjorde at du klikket her ei natt? Hva om jeg skulle gått rundt på forumet å kalt deg for degos? Hadde du syntes det hadde vært greit? Selvsagt er du oddsnet-tipser å slipper unna hver eneste gang du lirer av deg tåpelige ting, hadde noen av oss andre gjort det hadde vi blitt utestengt med en gang.
http://www.youtube.com/watch?v=QbxTOunWdxw&feature=related
|
|
|
|
|
|
|
|
Frankie P.
Postet 28.08.2010 05:46 Regnskap
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=cwUREPYXtlk Degoso para siempre...
|
|
|
|