|
|
vi tjente gode penger
|
|
KjellAK
Postet 21.08.2010 22:30 Regnskap
|
|
|
Fram Larvik-Vard 3-0 Vi tjente gode penger på 3.05 på Fram Larvik, grunnet dårlig oppslutning rundt mye tips på forumet takker jeg for meg, markedet har talt , ingen setter pris ¨på mine vurderinger, så da slutter jeg. Takk for meg. Håper noen tjente en kroner eller to.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: vi tjente gode penger
|
|
patski
Postet 21.08.2010 22:36 Regnskap
|
|
|
Du kan jo ikke forvente å få 1000 visninger, når forumet flommer over av tips. Du har fine tips, og de som følger er sikkert happy,
men ofte laber limt i lavere divisjoner, derfor er nok spill der uinteressant for mange tror jeg.
Stå på :-)
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Ikke gi deg Kjell, kom med flere gode tips
|
|
Gullars
Postet 21.08.2010 22:52 Regnskap
|
|
|
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
Kornboy
Postet 21.08.2010 23:12 Regnskap
|
|
KjellAK: Jeg hadde ca 20 visninger på mitt spill i svensk 2.div, tror jeg satte ny bunnrekord i antallet visninger. Forstår jo greia, kan bare ikke regne med jævlig mange visninger i oddsnetliga-tider. Mange tips blir borte i mengden, gode og dårlige. Folk vil helst se Premier League og tippeligaspill, slik er det bare. Bare å komme med tips videre!
http://www.youtube.com/watch?v=QbxTOunWdxw&feature=related
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
kjemos
Postet 21.08.2010 23:45 Regnskap
|
|
|
Blir gjerne sånn når forumet satte i gang ON ligaen for å forsøke å skape mere aktivitet. På den annen side, så må ett forum, for å overleve ha en viss aktivitet. Og det har de langt på vei lyktes med. Leste vel tidligere at noen klaget på akkurat dette, at ON ligaen tok mye plass (siste døgnet fylte vel mange tips om samme kamper, osv, osv hele førstesiden) Enig i at det blir veldig uoversiktlig, men det er vel en avveing. Bidrar ikke selv, mest pga for svake resultater, så da har jeg i grunnen ingen ting jeg skulle ha sagt.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
nighbet
Postet 22.08.2010 01:05 Regnskap
|
|
|
Hehe..... Hvor lenge har du vært her Kjell?!? Noen uker? Ikke bruker du mine spill funksjonen heller, så umulig å se hvor bra du leverer.... Og som andre er inne på så er ligaene du tipser fra med en limitgrense som er håpløs.... Sutre over at ingen leser tipsene dine blir for dumt...
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
poul_owen
Postet 22.08.2010 10:17 Regnskap
|
|
Endret 22.08.2010 10:17 poul_owen
Selv bruger jeg linket ude til venstre, hvor der står "Spillforslag" Da får man en nogenlunde let overskuelig liste med spil som er postet. Klikker mig så videre derfra. Syntes ikke det er så vigtigt at have mange hits, specielt til at begynde med. Hits kommer efterhånden som man har leveret spil ind i en lidt længere periode. Ikke gi op allerede, hitsene skal nok komme og er der blot 10 personer ud af de 20 hits der har fulgt dig, så har du jo allerede gjort 10 personer glade.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
Trosten
Postet 22.08.2010 15:24 Regnskap
|
|
Må være noe av det råeste jeg har lest her inne. Furter for lite treff etter å ha hengt her i 3-4 måneder. 3 av de midt i ferietiden. Nice jobbet!
Hvorfor lever vi i et samfunn hvor folk trenger anerkjennelse 24/7 for å kunne leve(re)?
Trosten vet han kan være nyttig til tider for noen og det motsatte for andre. For meg er de fleste nyttige på et vis eller annet. Noen er så udugelige at de utelukker seg selv. Det er jeg takknemlig for siden det hjelper meg å spare tid. Når man har hengt en stund så går man for de etablerte og de man vet leverer nyttig info. Sluttresultatet gir jeg fullstendig fanken i.
Bare fordi man gidder å levere noen tips og ideer på noen lavere divisjoner så må man ikke tro at respekt, anerkjennelse eller hva det måtte være kommer over natten. Dessuten så er det vel ikke mange som er spesielt glad i folk som ber om anerkjennelse. Leverer man så er den bare der! Anerkjennelsen altså...
Keep up the good work den som gidder og hold nå bare tåta lukket dere andre.
Trosten
THE ONLY THING I`M ADDICTED TO..http://www.miinto.no/
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Gir meg ikke før Dovre faller
|
|
KjellAK
Postet 23.08.2010 10:58 Regnskap
|
|
|
vakke meg som skrev det, glemte å logge ut. synderen har fått svi. ny uke med nye innsatser og gevinster.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: Gir meg ikke før Dovre faller
|
|
Trosten
Postet 23.08.2010 11:45 Regnskap
|
|
He he, nice det og:-)
Husk folkens, man kan bare bli bedre på dette om man høster erfaring og jobber hardt. He he, hør nå...
THE ONLY THING I`M ADDICTED TO..http://www.miinto.no/
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: Gir meg ikke før Dovre faller
|
|
RinusMichels
jeffreybuckley@hotmail.com Postet 23.08.2010 11:49 Regnskap
|
|
Ta deg sammen - dette er absolutte lavmål.
Jeg ser tips hos folk her, som alle andre gjør - så velger man ettehrvert ut noen som man følger tettere - cette fordi de har opparbeidet seg troverdighet og man vet at de står inne for mange gode spill.
Første steg er å tipse et tips og det funker best om du bruker mine spill funksjonen, som du aldri har brukt, Da kan du dokumentere at du duger. Som det er nå, så skal jeg enten huske deg(ikke for vanskelig) eller klikke inn på dine spill hvor det ingen stats er.
http://www.youtube.com/watch?v=aLYX42fIndQ Bloed zweet & tranen.
|
|
|
- Svar på innlegg |