Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Øvrige » ON-prat

Tilbake til forum
Dnepr Dnepropetrovsk
Ulriken - Rom Postet 18.08.2010 23:06 Regnskap

Ulriken - Rom

• Sport:Fotball
  • Land:Internasjonal
  • Liga:UEFA Europa League
  • Kamp / utøvere:Dnjepr Dnjepropetrovsk - Lech Poznan
  • Tips/ utfall:H
  • Spillestopp:19.08.2010 19:00
  • Odds:1.55
  • Innsats:2
  • Selskap:Andre/Other
  • Status:Aktivt

Interwetten spanderer 1.55 på seier til det laget som lar hele ansiktet bli en stor grimasje når vi prøver å uttale det. Dette blir mest for underholning.

Dnepr Dnepropetrovsk har ligget like bak de beste i den ukrainske serien i flere år, og har dermed også fått erfaring fra spill i Europa. Dette sammen med at jeg anser den ukrainske serien som bedre enn den polske (og navnet), gjør at jeg spanderer noen kroner her.
Lech Poznan ble seriemester ifjor og har faktisk gjort det bedre i Europa enn Dnipro Dnipropetrovsk, og dermed er det første argumentet slått ihjel.
Tror likevel  ganske sterkt på hjemmeseier her. 

Men uansett, navnet står som en påle. Dnipro Dnipropetrovsk (på ukrainsk eller engelsk?, må jo bare bli glad i det ;-))

- Svar på innlegg
Re: Dnepr Dnepropetrovsk
teeshonour odland@hotmail.com Postet 18.08.2010 23:57 Regnskap
Bare sånn siden du nevnte vanskelig å si det og sånn, fra hotellet i Riga ( steg 2 på vei til Vladivostok), så øvde jeg for 10 minutter siden på å si nettopp det ordet siden det er gatenavnet jeg skal bo i der borte :D Satser på at jeg kommer meg hjem en fuktig kveld uten større problemer, men tviler på at inntak av alkohol hjelper ansiktsmusklene å uttale det :D
- Svar på innlegg
Ulriken - Rom Postet 19.08.2010 00:32 Regnskap
Langtur? Det er vel fly og ikke den Transsibirske?
Fuktige kvelder kan være fine i Riga. Tror du krysser Dnepr på veien. God tur.
- Svar på innlegg
teeshonour odland@hotmail.com Postet 19.08.2010 08:43 Regnskap
Hehe, nei det blir fly denne gang og ja. Har to dager til å øve meg på å si det gatenavnet før jeg faktisk er der, så det er enda håp! Fuktige kvelder i Riga er nok ikke så dumt ( så lenge man ikke tar fly kl.7 på morran og vips var jeg i st.petersburg, bare to dager for sent til CL-kval med Zenit :) )
- Svar på innlegg
Ovechkin Postet 19.08.2010 09:44 Regnskap
Endret
19.08.2010 12:48 Ovechkin
19.08.2010 12:48 Ovechkin

Dnipro skal ha en bra sjanse i kveld. Lech sliter ekstremt med mannskapet og spesielt defensivt har dem knapt nok gode spillere igjen. Blir overrasket om ikke et så sterkt hjemmelag som Dnipro ordner et godt utgangspunkt i kveld.
- Svar på innlegg