Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Øvrige » ON-prat

Tilbake til forum
Briter
Big Beat Boutique sommersam@hotmail.com Postet 17.08.2010 22:58 Regnskap
Endret
17.08.2010 22:58 Big Beat Boutique

Europeisk pragmatisme vs engelsk tradisjonalisme.

Det er egentlig lite jeg synes er kjipt ved at et offensivt Young Boys valser over mer merittert motstand, men jeg klarer ikke la vær å bli sjokkert over britiske lag og manageres totale mangefulle taktiske kompetanse. Man kan jo spørre seg hva i all verden som egentlig foregår utpå treningsfeltet til spurs. Det er helt åpenbart at laget ikke behersker å endre formasjon og metode i løpet av omgangen. Mens de fire store i England og selv svakere lag ute i Europa behersker opptil flere systemer, var Spurs tydelig uten evne til å justere noe som helst før de fikk 15 minutter å gjøre det på.

Engelske FA har forøvrig annonsert at nestemann etter Fabio skal være brite. Snakk om å skyte seg selv i foten.

Nå er det fortsatt åpent hvam som går videre, men om begge hadde gått videre, tror jeg faktisk YB ville fått flere poeng i en tenkt likt gruppespill.

FK Qarabaq - Brann - Bergen
- Svar på innlegg
Re: Briter
samways vinnysamways@gmail.com Postet 20.08.2010 15:01 Regnskap
Under Harry har vel Tottenham med svært få unntak spilt 4-4-2 i hver match. Foran denne kampen ble det byttet ut 4 spillere i forkant ene og alene på grunn av frykt for skader.

Etter 36 minutter byttes Benoît Assou-Ekotto ut, Huddlestone kommer inn og Spurs LEGGER OM til 4-2-3-1. De vinner 2-0 i perioden etter formasjonsbyttet.

Å bytte formasjon hver gang man slipper inn mål er vel sjelden en suksessfaktor. I denne matchen gjør britene ett formasjonsbytte, og resultatmessig lykkes de med dette. Da forsvinner litt av poenget med innlegget ditt slik jeg ser det.
- Svar på innlegg