Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Øvrige » Bookmaker

Tilbake til forum
Nordicbet: Sirup?
Tommy Tusj Postet 07.08.2010 15:45 Regnskap
Andre som sliter med at sidene dems er helt fryktelig trege så fort man klikker på div på sidene deres?

Er helt tragisk her, hver gang jeg klikker ut en match, rekker et par pils hver gang.. Testet med explorer og firefox

JFT 96 YNWA
- Svar på innlegg
Opplevde det samme
EG Postet 07.08.2010 15:53 Regnskap
Men restartet nettleseren (IE) og da gikk det bedre.

Jeg er enestående:
Jeg forstår noe ingen andre forstår - min egen humor
Jeg er enestående:
Jeg gjør noe som ingen andre gjør - jeg ler av mine egne vitser
- Svar på innlegg
Re: Nordicbet: Sirup?
Questra Postet 07.08.2010 18:13 Regnskap
Apropos sirup. Den nye innloggings-løsningen med dimmet skjerm og pop-up er et godt steg feil retning med tanke på hastighet. Tidligere var de blant de beste i klassen med lynrask og enkel innlogging. Hvorfor man implementerer en mye tyngre og mindre brukervennlig løsning er for meg et mysterium!
- Svar på innlegg
Svaret er enkelt
EG Postet 07.08.2010 18:41 Regnskap
Det kryr både av web-designere og "web-designere" som elsker fancy effekter og driter loddrett i brukervennlighet, enkelhet og hastighet. Derfor pøser de på med unødvendige effekter som mer irriterer enn at de forbedrer internet.

Nå er jeg bare en sur, gammel gubbe, men innbiller meg at svært mange web-designere knapt nok er ferdig med puberteten og kanskje aldri blir det.

Jeg er enestående:
Jeg forstår noe ingen andre forstår - min egen humor
Jeg er enestående:
Jeg gjør noe som ingen andre gjør - jeg ler av mine egne vitser
- Svar på innlegg
Re: Svaret er enkelt
Tommy Tusj Postet 07.08.2010 19:20 Regnskap
Funket greiere etter at jeg restartet EG, men er allikevel ikke lynraske saker på NB lenger, som det var tidligere... Støtter opp om siste innlegg EG...

JFT 96 YNWA
- Svar på innlegg