Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA
PinnacleSports.com Online Sports Betting

Øvrige » Tennisprat

Tilbake til forum
Detaljeret kamp statistik
Hanberg Postet 02.08.2010 22:34 Regnskap
Hej allesammen

Jeg har gennem længere tid ledt efter et website med adgang til en mere detaljeret statistik om spillere og deres respektive kampe. 

Det jeg søger, er statistik der viser helt ned til de enkelte partier. Altså i hvilken rækkefølge partierne er vundet og tabte og gerne med hvilke pointfordelinger det er sket med...

Har indtil videre kun har haft held til at finde statistik ned til de enkelte sæt og deres respektive scores. 

Håber nogle kan hjælpe?

Vh.

Hanberg
- Svar på innlegg
Re: Detaljeret kamp statistik
Frankie P. Postet 08.08.2010 19:15 Regnskap
Hei Hanberg!

Databasen ONCOURT (www.oncourt.info) har en funksjon der du kan kjøre matcher på ATP og WTA-touren i reprise med point-by-point oppdatering. Det gjør at man kan gå tilbake å "se" både games og poeng-oppdatering. Den samme databasen lagrer også match-statistikk fra alle turneringer som har slik tilgjengelig.

Jeg kan på det varmeste anbefale denne siten, og den koster bare noen få dollar i året også.

mvh

Frankie
- Svar på innlegg
Re: Detaljeret kamp statistik
Hanberg Postet 09.08.2010 15:20 Regnskap
Tak for hjælpen Frankie, det er helt kanon!

Havde faktisk allerede downloadet og benyttet deres software, men fandt aldrig frem til den funktion :)

Gad godt vide om man kunne få adgang til data på deres database på andre måder end gennem deres software, for jeg synes godt nok det fungere på en lidt kludret måde, hvis man gerne vil analysere en spiller gennem de enkelte games. 

- Svar på innlegg