|
|
Sportingbet legger ned i Norge
|
|
Ragnar G
r.gjemmestad@gmail.com Postet 26.07.2010 15:32 Regnskap
|
|
Fikk akkurat dette pr mail fra Sportingbet, og avslutter altså sin satsning mot Norge. Ikke bare det, de nekter nye Norske kunder OG de kommer til å blokkere eksisterende kunder. Snakk om å ha misforstått den nye loven (som kriminaliserer bankene og ikke spillerne)..
| | | VIKTIG BESKJED TIL ALLE NORSKE KUNDER | Etter en evaluering har ledelsen i Sportingbet bestemt at fra og med 26 juli 2010 vil det ikke lenger være mulig å opprette nye spillekontoer, foreta innskudd eller utbetalinger fra kunder som er bosatt i Norge. Vi ønsker å takke våre kunder og affiliate partnere som har benyttet Sportingbet, og beklager at vi nå trekker oss ut av det norske markedet etter lovendringen som har blitt innført. Kunder kan ta kontakt med vår kundeservice på 800 10 612 eller epostNorge@sportingbet.com for å foreta utbetalinger etter denne dato. Det vil på sikt ikke bli mulig å benytte siden med tilholdssted i Norge (norsk IP-adresse). Vi i Sportingbet & ParadisePoker beklager at vi nå henger kroken på døra og at vi ikke lenger får mulighet til å yte det norske folk våre tjenester. Vi ber om forståelse for denne avgjørlsen. Mvh
Sportingbet Teamet | | | | | |
https://twitter.com/#!/ragnargj
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: Sportingbet legger ned i Norge
|
|
Scrooge
Postet 26.07.2010 16:00 Regnskap
|
|
Utrolig at de ikke godtar utbetaling i en periode i hvert fall. Det blir jo ekstra jobb for begge parter...
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Kva med pengar på konto?
|
|
bearo
Postet 26.07.2010 16:22 Regnskap
|
|
|
Om dei ikkje betalar ut til kundar fra Norge?
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: Kva med pengar på konto?
|
|
Ragnar G
r.gjemmestad@gmail.com Postet 26.07.2010 16:45 Regnskap
|
|
Det står i e-posten at de vil hjelpe til med utbetalinger og at man skal sende de en mail på norge@sportingbet.com for assistanse.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: Kva med pengar på konto?
|
|
bearo
Postet 26.07.2010 16:51 Regnskap
|
|
|
Heh, slik går det når ein kun les overskrifter.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Good riddance
|
|
Big Beat Boutique
sommersam@hotmail.com Postet 26.07.2010 18:36 Regnskap
|
|
Sportingbet vil ikke bli savnet. Kommunikasjonsproblemen i deres epost, hvor de i løpet av noen få linjer klarer å si at uttak ikke er mulig, til å fortelle at det er mulig på en annen måte, er veldig illustrerende for nivået på selskapets kundeservice. Både når det gjelder språklig kløkt og logisk handlekraft.
FK Qarabaq - Brann - Bergen
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: Good riddance
|
|
Kristobal
Postet 26.07.2010 21:17 Regnskap
|
|
|
Virker vel som om at betalingsforbudet i Norge er et vikarierende argument for å legge ned. Så det er kanskje grunn også for kunder i andre deler av verden til å avslutte sitt samarbeid med bookien?!?
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
Vectrasboy
vectra9517@yahoo.no Postet 28.07.2010 23:32 Regnskap
|
|
|
Med dårligere rating en middels, og ekstreme limits for vinnende spillere, skjønner jeg ikke at noen har hat konto der overhodet... Men men, ute er de ihvertfall.
Brun Hele Livet!
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
Scrooge
Postet 29.07.2010 11:26 Regnskap
|
|
Noen som har fått penga her? Fikk en mail av dem på tirsdag morgen, der det stod at man nå kunne ta ut. Jeg sjekket omgående, men fikk fortsatt den feilmeldingen om at jeg måtte kontakte kundeservice. Jeg sendte dem ny mail tirsdag morgen, men har enda ikke hørt noe. Regner med de har mye å gjøre....
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Sportingbet starter å lukte ugent.
|
|
Ragnar G
r.gjemmestad@gmail.com Postet 31.07.2010 14:13 Regnskap
|
|
Jeg sendte en e-post den dagen de sendte mail om at Norske kunder var uønsket. Førsta i dag etter 1 purring fikk jeg svar, og det var et svar som virkelig lukter som gammel ost av verste sort. Jeg har både Moneybookers og Neteller registrert hos de, og det er overhode ikke noe problem å betale ut med disse løsningene, noe de tydeligvis mener det er.
| Sportingbet Norway to me, admin | | show details 10:16 AM (3 hours ago) | | Hej Ragnar, Tak fordi du har kontaktet os. Vi har sendt ud en e-mail som informere vores norske kunder omkring udbetaling af deres pengene. Her i skriver vi at vores økonomiafdeling er ved at undersøge en mulighed til hvordan dette vil blive gjort. Alle mulighed for at lave en udbetaling er lige i øjeblikket blevet blocked. Så snart det er på plads vil vi sende en e-mail som indholder de informationer som er nødvendig for at lave en udbetaling. Du kan kontakte os til enhver tid, hvis du har yderligere spørgsmål. Med venlig hilsen, Lars
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: Sportingbet starter å lukte ugent.
|
|
Trosten
Postet 31.07.2010 14:39 Regnskap
|
|
Så så, la de nå få litt tid. Tenk om de bare har omplassert de til aksjemarkedet. Lar man de stå litt så blir det mer peng vettu. Om det går riktige veien da. Da slenger de sikkert på gebyrfri overføring som plaster på såret:-) Skulle det derimot gå dårlig så føler jeg med dere alle sammen. Kanskje håpe på at de bare kjøre safe høyrentekonto. Det negative her er at det i alle fall vil ta tid, men penga er safe. Seriøst: En jævla tragedie, og de knallrøde kommunistjævlene i dette landet har fått det nesten akkurat som de ville. Skulle noen ever ta meg i å snakke pent om en kommunist så vennligst gjør meg oppmerksom. Jeg vil da umiddelbart søke hjelp. Trosten
THE ONLY THING I`M ADDICTED TO..http://www.miinto.no/
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
mæstr
Postet 31.07.2010 17:01 Regnskap
|
|
|
Kære Kunder Du kan nu anmode om en udbetaling via vores norske hjemmeside ved at følge nedenstående information. Hvis du går til den norske hjemmeside og klikke på 'Kontakt oss' og derefter 'E-mail'. Her vil du se en formular, hvor du kan udfylde dine bankoplysninger. Vi vil så modtaget dine bankoplysninger, og behandle din anmodning. En bankoverførsel tager normalt mellem 5-10 arbejdsdage. På grund af et høje antal e-mails modtaget, vil processen for hver enekle kundene kan tage en smule længere tid. Note: Vi accepterer ikke bank anmodning via e-mail, det er kun via vores norske hjemmeside vil vi kan acceptere disse. Vær opmærksom på, at det ikke er muligt at anmod om dine pengene, end på andenvis end en bankoverførsel.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Men lett gjør de det ikke...
|
|
Ragnar G
r.gjemmestad@gmail.com Postet 31.07.2010 17:48 Regnskap
|
|
De ber faktisk om Branch Sort Code og Bank Code for å kunne foreta en overføring. Da gjenstår det bare å se hvor lang tid det tar før pengene kommer...
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: Men lett gjør de det ikke...
|
|
mæstr
Postet 31.07.2010 18:25 Regnskap
|
|
|
Aner ikke hva "Branch Sort Code" og "Bank Code" er for noe engang, men man får vel sikkert opplyst det hvis man tar kontakt med banken. Skulle visstnok være den letteste måten for alle parter, men det stemmer vel ikke akkurat. Skjønner ikke hvorfor man ikke kan få tatt ut via Neteller og Moneybookers.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
astros
Postet 03.08.2010 12:44 Regnskap
|
|
Endret 03.08.2010 13:05 astros 03.08.2010 13:06 astros 03.08.2010 13:07 astros
Snakk om å misforstå denne nye loven noe så inn i svarteste granskauen. Det sitter da vel oppegående nordmenn ansatt (eller ex-ansatte?) hos Sportingbet, som kunne forklart denne ledelsen at de er helt på bærtur? Eller skjønner de ingenting der? Vel, det samme for meg, men denne argumentasjonen deres kan de ikke bruke. Den er ikke korrekt. Jeg har faktisk sjøl sendt dem en mail for en ukes tid siden, og forklart på engelsk hva som ligger bak forbudet, og hva som fortsatt er lov i Norge og ikke. Og selvsagt at de har misforstått denne nye loven. Ingen svar selvsagt, for der i gården har de bestemt at det er ulovlig å spille på nett, og derfor blokkerer de norske kunder, selv om de så sitter i utlandet. Jeg kommer ikke lenger inn på Sportingbets sider her fra Asia engang, og kan ikke ny-registrere meg på noen som helst måte.. Latterlig er bare fornavnet, og man kan sette spørsmålstegn til Sportingbets (tidligere?) norske ansatte, for deres rolle i denne prosessen.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Ikke noe tull,
|
|
Black
Postet 06.08.2010 22:11 Regnskap
|
|
pengene fra Sportingbet kom inn på kontoen min i dag. :)
People who care too much about the way they look are bad gamblers.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: Ikke noe tull,
|
|
Ragnar G
r.gjemmestad@gmail.com Postet 07.08.2010 23:43 Regnskap
|
|
Pengene jeg hadde utestående har også kommet på konto nå, så forhåpentligvis blir det få problemer for andre også.
|
|
|
- Svar på innlegg |