Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Øvrige » Bookmaker

Tilbake til forum
Betsson, 13 dager og fortsatt ingen penger
DG Postet 26.07.2010 08:09 Regnskap
Endret
26.07.2010 08:10 DG

Vil bare advare alle om å bruke betsson hvis de vil ha en bookie de kan stole på når det gjelder når man får pengene sine ved uttak.

tok ut 7 k den 13.07, la det inn den 12.07, men de har en policy der de kan bruke opp til 24 timer på å behandle uttaket. Jeg har purret betsson flere ganger og de beklaget og pengene skulle først komme senest sist onsdag, så var det i dag de skulle komme.

Har ikke kommet ennå, kan godt være de kommer på andre clearingen kl 1530, men uansett helt uakseptabelt.

Sist gang jeg tok ut fra dem tok det 5 bankdager og denne gangen som sagt ennå lengre, så kan virke som om de spekulerer i dette.

bet365 og nordicbet har jeg der i mot bare gode erfaringer med når det gjelder uttak.

PS1: kan sef. dokumentere dette så fremt betsson påstår noe annet:o)
PS2: Ba om kompensasjon for dette, men fikk et nei på det, men de beklaget, uff så useriøst
- Svar på innlegg
Re: Betsson
Betsson.com Postet 26.07.2010 12:04 Regnskap
Hei
Skal sjekke opp hva som har skjedd i denne saken og sende deg et svar så snart som mulig.
Da oddsnet er et anonymt forum vet jeg ikke hvem du er. Det er fint om du kan maile meg på terje.jahn@betsson.com så blir det lettere for meg å finne ut hva som har skjedd.

MVH
TerjeJ
Betsson.com

1000 krones oddsbonus til nye norske oddsspillere!
- Svar på innlegg
Re: Betsson
DG Postet 26.07.2010 15:42 Regnskap
ja det er greit for pengene kom ikke halv fire heller.
- Svar på innlegg
14 dager ingen penger
DG Postet 27.07.2010 07:38 Regnskap
og ingen kompensasjon, så utrolig useriøst.

det verste var jo at jeg kontaktet dem da det hadde gått fem dager og de bekreftet da at alt var i orden og at pengene var sendt.
- Svar på innlegg
hhj
DG Postet 27.07.2010 15:43 Regnskap
Endret
27.07.2010 15:44 DG
28.07.2010 08:06 DG

d
- Svar på innlegg
Re: Betsson - rekordrask utbetaling!
shanklin Postet 27.07.2010 17:30 Regnskap
Hei,
   Her er det nok bare blitt noe rot et eller annet sted i systemet (slik kan skje). Noen diplomatiske mailer med Betsson - og det blir nok ordnet opp. Tidligere idag gjorde jeg et uttak fra Betsson til Moneybookers. Pengene på plass i løpet av 20 minutter - snakk om rekordrask utbetaling! Det samme skjedde for noen uker siden - like rask utbetaling.

- Svar på innlegg
Re: betsson
Betsson.com Postet 27.07.2010 20:05 Regnskap
Endret
27.07.2010 20:10 Betsson.com
27.07.2010 20:13 Betsson.com

Hei igjen
Det stemmer at vi har hatt problemer med å gjennomføre uttak med bankoverføring de siste ukene. Dette har med det nyinnførte overføringsforbudet norske myndigheter har innført å gjøre.
Etter det jeg har fått beskjed om ble disse problemene løst ved inngangen til forrige uke noe som vil si at alle bankuttak til norske kunder da ble sendt og det skal etter det jeg vet ikke ha vært problemer med disse.
Det vi nå har gjort med ditt uttak er at vi har sporet det hos vår samarbeidspartner vedrørende norske bank-uttak. Jeg vil komme tilbake til hvordan dette utvikler seg via e-mail i løpet av morgendagen.

Er bare å beklage at dette har tatt alt for lang tid!

MVH
TerjeJ
Betsson.com

Legger ved denne linken der du kan lese mer om Betsson: http://e24.no/naeringsliv/article3743355.ece

1000 krones oddsbonus til nye norske oddsspillere!
- Svar på innlegg
DG Postet 27.07.2010 23:41 Regnskap
Jo da dere har sef, begge rett, og bettson skal ha for at de ,som en av få, fortsatt å ta norsk visakort.

Og kundeservicen er jo også bra, blir bare litt frustert da de skal være den proffe part, men alle kan gjøre feil, håper bare denne ordner seg snart.
- Svar på innlegg
DG Postet 28.07.2010 08:06 Regnskap
hjalp visst å stoppe å klage, for der kom penga.

takk til terje for god oppfølging.
- Svar på innlegg