|
|
NordicBet tar VISA/Mastercard igjen !
|
|
NordicBet Kim
Postet 16.07.2010 11:43 Regnskap
|
|
|
Ville bare informere om nå kan dere igjen bruke deres egne bankkort (VISA/Mastercard) som vanlig hos Nordicbet! Med denne gladnyhetene benytter vi sjansen til å ønske dere alle en riktig god sommer!
NordicBet - Verdens beste på Norsk fotball!
|
|
|
|
|
|
Re: NordicBet tar VISA/Mastercard igjen !
|
|
Vectrasboy
vectra9517@yahoo.no Postet 16.07.2010 12:07 Regnskap
|
|
|
Hva slags mellomledd bruker dere da? MAnge av de andre som har hat Visa mulighet omtrent hele tiden også etter 1 Juni, men alle bruker som dere også gjøre (antar jeg) et mellomledd.
Brun Hele Livet!
|
|
|
|
|
|
|
|
Trosten
Postet 16.07.2010 14:46 Regnskap
|
|
Hva er det for slags spørsmål da? Det betyr vel ingen ting. De må gjerne bruke mange mellomledd så lenge det ikke påvirker meg. Det er som kjent ikke vi som ikke har lov til å spille. Det er den innisvartesteamasonaskommunistiske ledelsen i dette landet som har bestemt at spilleselskapene ikke skal få mine penger.
Slik går det når Norsk Tipping har fått oppgaven å være sponsor for idretten. Landet har tydeligvis ellers ikke råd til noe. Latterlig at folk skal nektes å spille på nett på grunn av faren for spillegalskap eller what. Samtidig så forer Norsk Tipping oss med stadige reklamer og stadig nye spill. Kvalmende dobbeltmoral! De burde bruke oljepenger på idrettsanlegg og noen klinikker for spilleavhengige. Hadde holdt lenge!
De av dere som måtte ønske å stemme AP/SV ved neste valg kan la være å nevne det så jeg hører det. Kommunistnisser er jeg ikke glad i!
Trosten
THE ONLY THING I`M ADDICTED TO..http://www.miinto.no/
|
|
|
|
|
|
|
|
Vectrasboy
vectra9517@yahoo.no Postet 17.07.2010 08:46 Regnskap
|
|
|
Er vel et helt legetimt spørmål, noen av mellom leddene er ok andre tar gebyr, selv ved "visa" innskudd... Enig at det er opp til hver enkelt hva man bruker penger på, men det var ikke det jeg lurte på eller prøvde å få frem...
Brun Hele Livet!
|
|
|
|
|
|
att Trosten, AP,SV & kommunist nisser.
|
|
kjemos
Postet 20.07.2010 19:26 Regnskap
|
|
|
De fleste av oss er vel fortsatt arbeidstakere, om ikke så høy prosentandel her inne på oddsnet, men i samfunnet forøvrig. De aller, aller fleste tjener vel fra svært dårlige 300 000 til langt bedre årslønner mellom 500 000 - 1000 000 kroner. Felles for alle disse, er at en rød/grønn regjering med LO til å holde i ørene, er eneste alternativ for å fortsatt sikre lønns, og arbeidsforhold, det være seg b.l.a normalarbeidstiden, som Frp, Høyre og Venstre programfestet skulle utvides til klokken 20.00. Den ble også innført av de borgerlige i 2005, men reversert januar 2006 av den nyinnstatte rød/grønne regjeringen. En sånn regel innebærer at arbeidstakere ikke har krav på overtidstillegg før etter 20.00, mens for mange av disse, er klokken 15.00 i dag, hvor man får 50%, og etterhvert 100% overtidstillegg. Jeg kan også nevne retten til fast arbeid fremfor tilkalling (uten rettigheter) ,kontrakts og deltidsarbeide, som ikke gir økonomisk forutsigbarhet til å få boliglån. Også noe de borgerlige ivrer for. Synes dette er på sin plass å nevne, all den stund dette er viktigere for den store majoriteten, enn at det er innført forbud mot overføringer fra norske banker til spillselskaper. Her snakker vi STORE penger tapt for arbeidstakere med borgerlig regjering. Og store omveltninger, som faktisk er varslet i partiprogrammene. Forøvrig er også jeg sterkt i mot denne innføringen av overføringsforbud fra norske banker til bookies.
|
|
|
|
|
|
Re: att Trosten, AP,SV & kommunist nisser.
|
|
Gråstein
Postet 22.07.2010 17:47 Regnskap
|
|
|
Du har faktafeil angående når man får overtidsbetalt. Forøvrig, kan vi ikke holde dette forumet fritt for politikk, enten der er mas om at sosialistene ødelegger samfunnet eller at kapitalistene ødelegger samfunnet eller hva man måtte mene? Betalingsforbudet har åpenbart hatt en virkning siden alle er sure. Det har også hatt bieffekter som er uheldige. Om virkningen er ønskelig kan vi være uenige om, og om evt. bieffektene er værre enn de evt. positive effektene kan vi være uenige om. Uansett kommer det ikke til å bli endringer på grunn av hva folk skriver på dette forumet, så kan vi ikke la det ligge og heller skrive oddstips?
|
|
|
|
|
|
Re: att Trosten, AP,SV & kommunist nisser.
|
|
Trosten
Postet 24.07.2010 21:46 Regnskap
|
|
Først:
Kommuniststein? Hvem ellers kan si at hva man skriver på et forum ikke fører til endringer? Forum, blogger og what ever betyr jævlig mye i dag. Alle lytter! Og til alltid naive Kjemos og liknende kommunist/sosialist venner. LO har i alle år gjort mer skade enn nytte for arbeidsfolk i dette landet. Hvilke rettigheter har folket? Noen, men til syvende og sist så betyr de ikke en dritt. Og hvor mange hadde egentlig hatt jobb om det ikke fantes noe som het deltidsarbeid? Skatte- og avgiftspolitikken gir mange bedrifter få valg i dag. Uten deltid, polakker, arabere og gudene vet hva så hadde vi kunnet halvere antall bedrifter i dette landet. Hvordan har det seg at Ap, SV og LO kan tillate et slikt arbeidsmarked? Og hvem sa at Høyre og Frp ikke ønsker at arbeidere skal ha rettigheter? Må gå, men føler at jeg får muligheten igjen...
Trosten
THE ONLY THING I`M ADDICTED TO..http://www.miinto.no/
|
|
|
|