Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA
PinnacleSports.com Online Sports Betting

Øvrige » Tennisprat

Tilbake til forum
Kvinnenes draw til Wimbledon 2010
Frankie P. Postet 18.06.2010 14:28 Regnskap
http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/draws/ws/index.html

Det første jeg merket meg her er at de gamle heltinner Henin og Clijsters kan møtes allerede i 4.runde.
- Svar på innlegg
Re: Kvinnenes draw til Wimbledon 2010
astros Postet 19.06.2010 08:46 Regnskap
Endret
19.06.2010 08:58 astros

Ja, synd at en av dem skal ut såpass tidlig, jeg ser på Henin/Clijsters som de to heteste kandidatene til tittelen, selvsagt i tillegg til etpar Williams-blad.
Disse hel-belgiske oppgjørene er alltid klassikere, og litt spesielt denne gangen. Clijsters med det beste comebacket tross alt, med seier på første GS-forsøk, men Henin vet vi har kapasitet til å gå hele veien.
Kim litt overraskende ut for Azarenka sist, men det etter å ha imponert voldsomt på gress før den kampen. Hun reddet vel 9 settballer i første sett mot Aza, før hun røk 6-8 i tieet, og ga Aza den sårt trengte selvtilliten til å ta det hjem. Tror ikke Azarenka er en kandidat til å gå helt til topps her dog. Når sant skal sies, er jeg ganske så lei stønninga hennes, og øvrige fakter og holdninger på banen. Hun er en svært god spiller, bevares, men har ikke vist forventet form hittil i år, og når neppe opp her.

Vi skal vel også se opp for Sharapova denne gangen, den tidligere mesteren her. Hun begynner sakte, men sikkert å finne tilbake til gamle takter, og har ikke minst gjenfunnet sine fighter-egenskaper. Men Serena står i veien, også dette i 4.runde. Nok en godbit å se fram til, i tidligste laget. Men slik blir det jo med comeback-spillere, rankingen følger ikke alltid den rettmessige formen og kvaliteten spillerne innehar, og kanonene kan møtes tidlig. Jeg overraskes ikke om Serena befester sin posisjon som tennisdronning og vinner også iår, hun er et unikum når det gjelder som mest.

Lykke til folkens!
- Svar på innlegg