Denne siden krever javascript
Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|Centrebet|Expekt|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA
PinnacleSports.com Online Sports Betting

Tips » Tennis

Tilbake til forum
OddsNetspill: Carla Suarez Navarro
Frankie P. Postet 13.03.2010 18:19 Regnskap
  • Sport:Tennis
  • Land:Internasjonal
  • Liga:WTA (w)
  • Kamp / utøvere:S Navarro - Kuznetsova
  • Tips/ utfall:S Navarro
  • Spillestopp:13.03.2010 22:00
  • Odds:5.09
  • Innsats:3/10
  • Selskap:PinnacleSports

WTA Indian Wells

Carla Suarez Navarro er en pike for de store anledninger, og hun hadde ingen problemer med Cornet i 1.runde. Suarez Navarro tapte riktignok 2.settet, men hadde full kontroll i 3.sett.

Suarez Navarro har en fantastisk enhånds backhand og produserer noen vanvittige vinkler med begge grunnslagene. Hun er utvilsomt en herlig kontrast til de som spiller blind powertennis nå om dagen.

Svetlana Kuznetsova har egentlig ikke imponert i hele år, om man sjekker resultatene hennes. En slik spiller forventer man titler av, men sålangt har hun tapt 2.runde mot Cibulkova i Sydney, 4.runde mot Petrova i AO, mot en rusten Jankovic i Fed Cup og mot Kulikova i Dubai.

Kuznetsovas problemer med altfor mange UEs får virkelig testet seg her, ettersom Suarez Navarro vil dra henne inn i lange vekslinger. Jeg regner med Svetlana mister tålmodigheten og dundrer inn vinnere, eller UEs. Skjer det siste er Suarez Navarro en stor trussel her, og når man da får over 5 i odds prøves det med 3 units.

3 units til 5.09 hos PinnacleSports altså.

Frankie

World number ONE: Rafael Nadal
- Svar på innlegg
Re: OddsNetspill: Carla Suarez Navarro
Frankie P. Postet 13.03.2010 18:21 Regnskap
Endret
13.03.2010 18:21 Frankie P.

Jeg skrev vel at det skulle bli 9 spill, men det ble bare 7 spill tilslutt. Måtte droppe 2 av dem pga skumle markedsendringer og heller tvilsomme spillere i slike settings. Suarez Navarro blir altså mitt siste spill i dag, just in case noen ventet på flere spill:)

World number ONE: Rafael Nadal
- Svar på innlegg

PinnacleSports.com Online Sports Betting