Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA
Tråden du forsøker å vise er ikke tilgjengelig

Tips » Fotball

Tilbake til forum
TL: Aafk - LSK ( Antall gule kort )
nighbet Postet 12.03.2010 00:51 Regnskap
  • Sport:Fotball
  • Land:Norge
  • Liga:Tippeligaen
  • Kamp / utøvere:Aafk - LSK
  • Tilleggsinfo:Antall kort
  • Tips/ utfall:3 eller flere
  • Spillestopp:14.03.2010 18:00
  • Odds:1.80
  • Innsats:8
  • Selskap:Centrebet

Hei!

Ja, så var endelig dagen kommet for tippeliga 2010. "Steik kor vi gler oss".

Aafk åpner i år hjemme mot LSK på Color Line Stadion i Ålesund. En kamp mellom 2 robuste og tøffe lag. Garantert masse dueller og ballen trolig mer i lufta enn på bakken her.

Aafk med 36 gule og 2 røde i fjor. Phillips hos Aafk med begge de røde og han spiller her. Arnefjord ble vel også kalt ett vandrende frispark ifjor og ble tildelt hele 6 gule ( Flere bookies med 3,70 i odds på kort til Arnefjord og muligens ikke dårlig betalt det! )

Har leita litt etter statistikk på LSK uten å finne det, men kanskje andre kan hjelpe. Uansett mener jeg å huske at de pådro seg rimelig mange kort i fjor. Og med Kippe på laget har vi vel allerede der ett kort :).

Dommer i kampen er Svein Oddvar Moen fra Haugesund. Da skulle det vel bare være å hente pengene med en gang...hehe. Dessverre har Moen vært veldig mye i søkelyset etter en del tabber og omstridte avgjørelser. Sammen med Edvardsen er det vel disse som oftest mister kontroll over kamper.

Betsafe har 1,70 på over 3,5 kort. Mens Nordicbet har 1,65 på over 3,5 kort. Her kliner altså centrebet til med 1.80 på over 2,5 gule kort.(  3 eller flere som de selv kaller det). Kan ikke skjønne annet enn at dette er ett spill med fin verdi.

Lykke til.

- Svar på innlegg
Re: TL: Aafk - LSK ( Antall gule kort )
United Postet 12.03.2010 01:34 Regnskap
du må huske på at dersom det blir rødt kort i kampen, så ryker spillet ditt da centrebet har dette alternativet som en del av markedet.
- Svar på innlegg
Aleksander Postet 12.03.2010 01:42 Regnskap

Hei.
Det vi kan være enige om er at man gleder seg til seriestart.

Men selve spillet støtter jeg ikke! Det kan komme så mange gule det bare vil, men skulle det komme ett rødt kort ryker spillet ditt. Dette burde du selvsagt fått fram i innlegget ditt.

Personlig ser jeg null verdi i spillet, men du skal ha lykke til da jeg har null spill på dette markedet.

Aleksander

- Svar på innlegg
nighbet Postet 12.03.2010 02:37 Regnskap
Hei og takk for gode innspill...

Må innrømme at jeg nok har "blingset" litt her da jeg så på dette som ett eget marked ja. Og sier seg selv at verdien da faller betraktelig. Beklager dette.
- Svar på innlegg
RinusMichels jeffreybuckley@hotmail.com Postet 12.03.2010 12:20 Regnskap
Tja jeg synes ikke det virker helt fjernt at det skal komme minst tre gule og ingen røde - men kanskje 8 units var et par for mange;-)

Lykke til med ditt spill!

http://www.youtube.com/watch?v=aLYX42fIndQ
Bloed zweet & tranen.
- Svar på innlegg

Langoddstips fra oddsen.no
www.oddsen.no tilbyr norges beste langoddstips via SMS. Du kan velge mellom 2 forskjellige abonnement:
Gull: Send ODDSEN GULL til 2105 (kr. 15 per mottatte melding)
Dagens: Send ODDSEN DAGENS til 2105 (kr. 6 per mottatte melding)

Gå til www.oddsen.no for å lese mer om abonnementene!