Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Øvrige » Bookmaker

Tilbake til forum
Betsafe, pinlig...
jonnajølle Postet 11.03.2010 23:33 Regnskap
Gratulerer betsafe. Dere skryter av supportgaranti, svare innen 15 minutter ellers betaler dere 100 kroner. Jeg sendte mail, fikk svar tilbake som var helt feil, det var svar på en mail som en annen hadde sendt, så jeg fikk hans mailer og alt han hadde skrevet i tillegg. Da svarte jo ikke dere ikke på min mail tidsnok, men alikevel betaler dere ikke for garantien. Nå har jeg stengt kontoen, orker ikke sånne useriøse aktører og jeg har varslet han fyren slik at han vet at jeg ser hans mailer og hva han har skrevet.
Re: Betsafe, pinlig...
Trosten Postet 13.03.2010 01:09 Regnskap
Å forlange at Betsafe skal ha orden på emailen er vel å dra det for langt. Betsafe bøtter de jo ut. Må bli en og annen feil da vet du... Tenk deg den mannen som svarer, svarer, svarer, svarer og jepp - svarer på mail... Slutten på skiftet kanskje - sliten og kanskje litt møkk lei også. De som jobber der må jo bli møkk lei av stresset med å svare innen 15 min. Aldri noe svar heller egentlig - vi skal sjekke saken...

Seriøst så høres ikke akkurat dette særlig SAFE ut. Ikke likt BetSAFE dette altså. Får vel et standardsvar på denne snart. Skjønner ikke at vi gidder å bry oss lengre. Forvent heller det verste og ta alt annet som noe positivt. Ok...

Trosten

THE ONLY THING I`M ADDICTED TO..http://www.miinto.no/
Betsafe.com Postet 13.03.2010 10:51 Regnskap
Hei Jonnajølle

Vi beklager selvsagt situasjonen du beskriver over. Slikt skal ikke skje men mennesklig svikt kan dessverre forekomme en sjelden gang når en besvarer over 1 million e-mails/chats i året.

Og ja vi skryter av supportgarantien. For å balansere bildet litt kunne du kanskje nevnt at du er en av de som har fått nyte godt av denne siden du har fått den utbetalt 22 ganger de siste 1,5 åra. Du har også sendt over 50  e-mails siden nyttår der de aller fleste er blitt tatt hand om på eksemplarisk vis for å nyansere det litt :-)

Når det er sagt etterstreber vi 100% kvalifiserte svar innen svarfristen og vil fortsette å terpe på rutinene
Mvh
Team Betsafe
Kristobal Postet 13.03.2010 10:55 Regnskap
Hehe, herlig svar Betsafe. 20 ganger, 50 mails på to måneder. Ubetalelig ;-)

Roman Empire Postet 13.03.2010 11:01 Regnskap
Med Betsafes svar er dette blevet rigtig god humor!!

Det var da helt vanvittigt med over 50 mails på 2 måneder hos den samme bookie. Vil tro, jeg max har sendt 10 mails tilsammen igennem flere år - bare for at sætte det i perspektiv.

Gad vide, om Jonnajølle hitter topscorerlisten hos Betsafe med antal mails og udbetalt bonus pga. svartid?! :-)

Kunne være, vi kunne få bedre endnu bedre odds i stedet for pengene skal gå til overdrevet meget supportarbejde.
Flipper Postet 13.03.2010 11:06 Regnskap
Tror jeg ville tenkt på å stenge kontoen litt før hvis det var så mye trøbbel med Betsafe at man må sende dem mail annenhver dag for å få orden på ting. Hadde kanskje vært best å ikke klage på uteblitt "bonus" også hvis man har mottatt dette 22 ganger på 18 måneder..LOL

Good luck:)

Mvh/Flipper

Every bet can go too hell!
Trosten Postet 13.03.2010 12:00 Regnskap
He he, svaret lettet litt på smilebåndet her ja... MEN!

Først så beklager man glippen, og så kommer man med hva jeg anser for å være konfidensiell informasjon. Jeg forstår godt hvorfor i denne situasjonen. Likevel? Skal det være slik at vi kan risikere å få slike historier servert for hele verden om vi klager litt for mye. Nå er jeg ikke kjent for å være glad i å skrive mailer. La oss likevel være hypotetiske et øyeblikk. Hadde dette vært Trosten og ikke Jonnajølle så hadde indreamasonashelvete vært løs. Da skulle de pent få betalt meg mer enn noen usle kroner for ikke å ha meg hengende ubehagelig lenge på saken. Liker ikke Betsafe at Jonnajølle henger på de over mail så får de gjøre en av to ting: Kutte ut garantien eller fortelle Jonnajølle og kun Jonnajølle at nok er nok.

Å gjøre "narr" av en person på denne måten samt fortelle konfidensiell informasjon til alle er lite proffesjonelt. Når det er sagt så er det vel ikke akkurat uten grunn at jeg og mange andre fra tid til annen kaller bransjen for råtten.

Betsafe: Hadde vært på sin plass med en liten unnskyldning til Jonnajølle både her og personlig. Og så får dere ta latterliggjøring og drittslenging på vedkommendes mailadresse.

Og en ting til: Skulle det noen gang bli en uoverensstemmelse mellom en Trost og betsafe så anbefaler jeg dere å holde kontoinformasjon og annet utenfor offentligheten. Om ikke så tror jeg dere vil ønske at dere bodde innerst i denne indreamasonasjungelen og kommuniserte med blader mellom tennene. Burde gjelde for alle kunder så klart!

Trosten

Ulriken - Rom Postet 14.03.2010 16:37 Regnskap
Her er jeg enig med Trosten i at dette bør være konfidensielt.
Samtidig er det jo litt morsomt.
Lav risiko, høy tbp. Metoden burde legges inn som alternativ strategi på strategiforum.

Trosten Postet 14.03.2010 19:53 Regnskap
Ellers så vet jeg ikke det med lav risiko og høy tbp. Ser vi på antall utbetalinger i forhold til antall leverte "spill" så tror jeg det ligger mye jobb bak for lite igjen. Dårlig timelønn for å si det slik...

En sikker måte å spille på dog selv om noen av oss også synes tid er penger...:-)

Trosten

sabu Postet 16.03.2010 08:12 Regnskap
Er ikke enig med Trosten. Hadde ikke klikket selv om jeg hadde gjort det samme, det får da være grenser. Syntes det var greit av Betsafe å gjøre det, sånn at man ser saken i sin helhet. Betsafe må få lov å forsvare seg, og når man ser saken i sin helhet sånn de la den frem, så forstår man hele bildet og ikke bare deler av den.
Trosten Postet 16.03.2010 11:05 Regnskap
Nå er det en grunn til at vi har noe som heter personvern i dette landet. At du og jeg blir klokere i saken fordi Betsafe gjør som de gjør rettferdiggjør ikke at en person blir gjort til "latter". Betsafe gjør faktisk noe som er lovstridig her om det var noen som lurte.

Vi forlanger da ikke offentliggjøring av alle offentlige personers mailer selv om det måtte være aldri så mye i folkets interesse. Hva er det statsminister Stoltenberg har å fortelle i dag mon tro? Ansatt av folket som han er...

Hvorfor får vi ikke klistre opp bilder av kjente kriminelle i dette landet? Hvorfor er det ikke klistret opp bilder av tidligere bankranere på døren til banken? Hvorfor klistrer vi ikke opp ansiktene til kjente pedofile/seksualforbrytere i nabolaget. Jeg er for der!! Samtidig så har jeg forståelse for at noen faktisk kan sone sin straff og ikke gjenta forbrytelsen. Stempler man noen en gang så stempler man noen får alltid. Jonnajølle er rimelig stemplet her inne nå. Han har hatt sin snodige greie med Betsafe og takket være Betsafe så vil han for lang tid fremover sees på som litt snodig av alle her inne som har lest saken. Unnskyld Jonnajølle! Noen av dere syntes sikkert det var så morsomt at dere måtte fortelle det til noen andre også.

Nå skjønner dere i alle fall hvorfor jeg synes det er greit at vi holder oss "anonyme" her inne. Alltid noen drittsekker som er ute etter å ta igjen på et vis om de får servert noe de ikke liker.

Det er lov å ikke være enig, men jeg står fortsatt på at en Trost hadde klikket:-)

Trosten

Ragnar G r.gjemmestad@gmail.com Postet 16.03.2010 11:26 Regnskap

Må du rulle inn Trosten.

Betsafe må for det første ikke føle norsk lovgivning, men lovgivningen der de har hovedsete.

For det andre så har de ikke offentliggjort noe som helst om hvem denne personen er, hvor han bor eller hva han heter. Å kalle dette for et brudd på personvernet er bare tåpelig når personen ikke kan identifiseres av andre en de som kjenner han fra før. At noen her inne kan vite hvem han er har ikke noe med denne saken å gjøre. Akkurat som at når en avis poster et bilde av en person som er misstenkt for noe, der ansiktet er sladdet bort, forteller at han er 40 år og bor på Snåsa, så er ikke det et brudd på personvernet, selv om alle på Snåsa vet hvem det er snakk om (uten sammenligning forøvrig med denne saken).

Det de har gjort er å gi et litt mer nyansert bilde av en sak der de blir hengt ut (rett nok etter en grov tabbe av de, som ikke skal forekomme), ved å påpeke at denne anonymiserte personen har sendt 50 mails på 2 måneder og at han har fått betalt så det holder av Betsafe ved tidligere anledninger. Så han har muligens ikke så mye å klage over, og jeg legger jo merke til at nevnte person ikke har ytret et eneste ord i tråden etter at Betsafe påpekte at han er en som i beste fall strekker support-garantien vel langt.

Forøvrig så blir alle e-poster i det offentlige loggført og tatt vare på for ettertiden, da de ikke er privat eie, men en del av forvaltningen der all kommunikasjon skal kunne rekonstrueres. Det er bare FRP som ikke skjønner at dette står i loven (reff Sylvi Listhaug som mente at epost i jobbsammenheng som byråd i Oslo ikke var for offentligheten selv om lovverket sier noe annet).

Ragnar

https://twitter.com/#!/ragnargj
Betsafe.com Postet 16.03.2010 12:26 Regnskap
Hei Trosten,

For det første, vi har naturligvis alt på det rene i denne saken, å i det hele tatt dra inn personvernbetraktninger i denne saken er høyst unødvendig, innleggsposter skriver under ett pseudonym/nickname og vi letter ikke på sløret hverken hva gjelder hans identitet eller forhold som kan anses som sterkt fortrolige. Strengt tatt blir vi tilsnakket og etterspurt i det første innlegget og vi forholder oss til både vår glipp samt nyanserer beskyldningene som fremkommer, og der stopper det.

Din frykt for at vi umotivert skal si noe som helst om hverken deg eller andre er samtidig grunnløs, det har vi beviselig aldri hatt interesse av, og slik vil det også stå seg i fremtiden selv i lignende saker. Det betyr i overført betydning at vi heller kikker andre vei og lar fiskeskrønene gå sin gang, kontra å parere dem. Dette til tross for at ingen lov eller vern er i nærheten av å hindre oss, og dette til tross for at vi og vårt omdømme naturligvis hadde vært tjent med en nyansering av saken eller litt perspektiv på forholdene.

Du skal forøvrig heller ikke se bortifra at forumets saklige tyngde og anseelse hadde nytt godt av det, engang i tiden var det endel fruktbare og givende dialoger mellom spiller og bookmaker her inne, og forumet fungerte som en dialog mellom forbruker og tilbyder som var spesiell og som man gjerne ikke fant så mange andre steder.

Jeg tror også at de fleste som benytter seg av bookmakerforumet er interessert i litt avveid debatt kontra det du ønsker, en frihavn for ukritisk one-way traffic av hva man måtte behage. Jeg vet at det ikke var slik forumet var tiltenkt når det ble opprettet, og vi har stått last og brast og besvart hundreveis poster her inne år inn og ut, både positive og negative, uten å bevisst trampe noen som helst på føttene i prosessen. Det kommer vi sikkert til å fortsette med i ny og ne så lenge sakligheten er til stede.

mvh

Anders Berntsen
Betsafe.com