Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA
PinnacleSports.com Online Sports Betting

Tips » Tennis

Tilbake til forum
OddsNetspill: Alexandra Dulgheru
Stigis Postet 11.03.2010 13:35 Regnskap
  • Sport:Tennis
  • Land:Internasjonal
  • Liga:WTA (w)
  • Kamp / utøvere:Dulgheru - Larcher De Brit
  • Tips/ utfall:Dulgheru
  • Spillestopp:11.03.2010 21:30
  • Odds:1.90
  • Innsats:3/10
  • Selskap:NordicBet

Litt sent ute i forhold til oddsutvikling her, men Nordicbet ligger fortsatt ute med Larcher De Brito som favoritt - noe jeg mener er feil.

Ungjenta fra Portugal har mer vilje enn kvaliteter så langt, i hvert fall i mine øyne. Det blir altfor ofte hodeløs satsing og nesten litt bingo over det - tenker da på hennes offensive spill.

Når det gjelder stønninga hennes er den velkjent som et ufattelig irritererende moment og verre blir det ved at hun overdriver noe så vanvittig. Alt er selvsagt taktikk og det er en skremmende faktor i seg selv hvis fremtidens tennisspillere skal stønne som Larcher De Brito.

Selv om hun er svært talentfull og kan spille meget habil grunnlinjetennis, samt har stort potensial hva kontringstennis vedgår mener jeg fortsatt hun har veldig mye å gå på. Derfor svinger hun også enormt i prestasjonene og forskjellen på topp- og bunnivå er enorm.

Dulgheru er heller ikke så lett å forholde seg til og manglende på hardcourt er flere. Jeg synes likevel hu har fremstått meget solid i enkelte kamper i år. I Australian Open kjempet hun til døra mot Wickmeyer (8-10 i avgjørende sett) og selv om den sistnevnte ikke var på sitt beste imponerte Dulgheru meg.

I Dubai i februar knuste hu Patty Schnyder 62 62 og selv om sistnevnte er over toppen, er det likevel mer enn bra nok til å kunne slå Larcher De Brito.

Dulgheru mangler kanskje mye offensivt, men hun er god på defensiven, noe jeg mener passer bra mot Larcher De Brito. Selv om hun er klart best på grus med en slik spillestil, slår det ofte positivt ut også på hardcourt - selvsagt avhengig av motstanders spillestil.

De møtte dessuten hverandre innendørs i Fed Cup i begynnelsen av februar;

Dulgheru - Larcher De Brito 60 57 62.

Jeg synes ovennevnte beskriver utgangspunktet her ganske bra og jeg holder Dulgheru som grei favoritt faktisk.

Stigis

- Svar på innlegg

PinnacleSports.com Online Sports Betting