Tips » Fotball
Tilbake til forum| La Primera: Getafe- Mallorca O/2,5 mål | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kornboy Postet 11.03.2010 11:22 Regnskap | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Kamp: Getafe- Mallorca Liga: La Primera Spill: Over 2,5 mål Odds: 2,0 Frist: Lørdag 13/3-2010, klokken 18:00 Bookie: Unibet Innsats: 2 En av mine favorittligaer. Av de bookiene jeg har sjekket er det ikke stor uenighet, jeg velger derfor Unibet i tilfellet jeg velger å bruke dette spillet i konkurranse-sammenheng. At Bookiene stort sett er enige betyr ikke nødvendigvis at objektet ikke er spillbart. Her kommer mine argumenter: 9. Plass Getafe 10-3-12... 31-32... 33 poeng. Getafe på niende plass a poeng med Villarreal, men veien opp til de andre begynner å bli lang. Getafe scorer litt for lite mål, men i forhold til et overspill kompenserer de dette greit med å slippe inn for mange. Etter en småpen periode i november/desember er nå formen på et skikkelig bunn-nivå med 0-2-3 siste 5 kamper. Spilte 0-0 i Pamplona sist helg, men har ellers den siste tiden sluppet inn mål jevnt og trutt. Toppscorer Roberto Soldado (12 mål) har vært med de siste par kampene, men ikke fått uttelling. Med en liten formsvikt hos Getafe og en Soldado uten uttelling den siste tiden skulle man nesten tro at gjestene fra ferieøya kommer til dekket bord, men sannheten er at Getafe er et godt hjemmelag. Kun 1 tap har Getafe i Madrid på de siste 8 kampene, og av totalt 10 seiere er 7 av disse kommet på eget gress. Getafe scorer også vanligvis flere mål på eget gress hvor man har scoret 18 av sine 31 mål, men det hører også med at man er mer solide bakover her også, kanskje noe mer rusk i maskineriet den siste tiden hvor både Zaragoza og Almeria begge har scoret 2 mål hver seg her. Snittet på antallet mål i Getafe ligger på 2,52 mål pr. kamp, på hjemmebane ligger dette snittet på 2,5 mål pr. kamp. Getafe skal se på denne kampen som en god mulighet til å slå bortesvaker gjester og snu den dårlige trenden, Getafe spiller forøvrig "alltid" over mot lørdagens gjester. Formen til Getafe: *Osasuna- Getafe 0-0 *Getafe- Zaragoza 0-2 *Valencia- Getafe 2-1 *Getafe- Almeria 2-2 *Barcelona- Getafe 2-1 Selv om skrøpelig form passer meget godt i beskrivelsen av Getafes siste prestasjoner hører det med at man har møtt både Valencia og Barcelona borte på disse matchene. Getafe har 12 av sine kamper O/2,5 mål denne sesongen, altså midt på treet.
Som man kan se spiller disse 2 lagene nesten alltid over. 5. Plass Mallorca 13-4-8... 41-28... 43 poeng. Mallorca scorer relatvt mange mål denne sesongen, kun storlagene Barcelona, Real Madrid og Valencia har flere nettkjenninger. Er meget gode på eget gress, men sliter langt mer på bortebane selv om man slo Valladolid i siste bortematch. Scorer flesteparten av målene sine på eget gress, men det er allikevel få bortekamper man ikke har scoret mål i. Hjemme har man vært bunnsolide defensivt, slik har det absolutt ikke vært på bortebane hvor man har 22 av 28 baklengmål. Julio Alvarez (6 mål) scoret sist i 3-0 seieren over Sporting Gijon og nest-sist i 2-1 seieren borte mot Valladolid, men toppscorer i Mallorca er Aritz Aduriz med sine 8 mål, Mallorca er ikke så avhengig av enkeltspillere når det gjelder målene som f.eks Getafe, her er det mange som scorer målene. Mallorca har sålangt skrøplige 2-4-7 på bortebane, men snitter greie 2,62 mål i bortekampene. Totalt snitter man 2,76 mål pr. kamp. Har de siste 3 kampene sine over 2,5 mål, men totalt ligger det midt på treet akkurat som hos hjemmelaget med 12 kamper O/2,5. Mallorca scorer i nesten alle bortekampene sine, og samtidig holdt nullen defensivt i kun 1 bortekamp. Formen til Mallorca: *Mallorca- Sprting Gijon 3-0 *Valladolid- Mallorca 1-2 *Mallorca- Sevilla 1-3 *Tenerife- Mallorca 1-0 *Mallorca- Villarreal 1-0 Jeg tror trenden mellom disse fortsetter, men som man kan se med edruelig innsats. http://www.youtube.com/watch?v=QbxTOunWdxw&feature=related |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| - Svar på innlegg | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Langoddstips fra oddsen.no
www.oddsen.no tilbyr norges beste langoddstips via SMS. Du kan velge mellom 2 forskjellige abonnement:
Gull: Send ODDSEN GULL til 2105 (kr. 15 per mottatte melding)
Dagens: Send ODDSEN DAGENS til 2105 (kr. 6 per mottatte melding)
Gå til www.oddsen.no for å lese mer om abonnementene!