|
|
Hvor er thomas Svensen?????????
|
|
pause
Postet 10.03.2010 18:28 Regnskap
|
|
|
Hører rykter at Thomas Svensen har sluttet som tipsekspert på Forus?? Hvis det er sant er det tragiskt for oss spillere. Jeg er fast innventar på RD og Thomas er en av de aller best påleste ekspertene som er å finne i Norge. Det å kunne formidle å forklare hvorfor man tror det man tror er, T Svensen en ener etter mitt syn. Våre spilleres aller viktigste verktøy er banenes tips ekspert som faktisk ser mye mer enn de som står i studio kan klare å formidle. Ingenting galt sagt om han som var på lunsjtravet sist, men Thomas er en ener i sitt fag. Kåsen, få han tilbake på plass. Du har en stjerne i "stallen" Er det flere som har noen synspunkter på dette????
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: Hvor er thomas Svensen?????????
|
|
T.Svensen
travkonsulenten@yahoo.no Postet 10.03.2010 20:58 Regnskap
|
|
|
Heisann. Takker for fine ord og slikt varmer. Først skal jeg forklare at jeg sa oppgrunnet følgende grunnlag 1: Lønn, da de andre intervjuerene i Norge ligger på 1500-2300 pr løpsdag, ligger jeg på 1150 kr ca og jeg synes når jeg har vært der i 4år at jeg kan får den samme lønnen som andre i den samme posisjonen har i Norge. 2: Arbeidsklær: Da jeg prøvde og legge frem at det hadde vært en vinn vinn situasjon for alle parter at vi fikk med en sponsor på noen fine goretex klær som Forus, Rikstoto og (Hytorc) hadde logoen på som sponsor. Det hadde gitt sendingene et mer prof inntrykk, men dette ble bare møtt med "motstand" Daglig leder virket hvertfall ikke interessert i og prøve og få dette til 3: Daglig Leder uttalte at det var det samme om banen hadde en intervjuer eller ikke og da føler jeg personlig at han ikke respektere den jobben jeg gjør der borte. Disse 3 punktene var grunnen til jeg har sakt opp som intervjuer på Forus Travbane i førsteomgang, det var ikke en "gøy" avgjørelse da jeg elsker og brenner fro næmlig Travsport, men slikt jeg ser det nå så har ikke mye av travsporten i Rogaland noen fremtid før vi får nye tanker inn i både styre og ledelse på Forus. De tenker kunn tall og spill, men ikke sport. Uten sport så blir det heller ikke spill. Thomas Svensen
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
JamesBond007
Postet 10.03.2010 21:05 Regnskap
|
|
|
Hei! Når jeg leser innlegget ditt skjønner jeg godt at du har sagt opp jobben, 1150kr er da virkelig litt lite. Vet ikke hva du har i siktet nå, men ønsker deg lykke til videre! Stå på! :)
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
pause
Postet 10.03.2010 21:11 Regnskap
|
|
|
DETTE er jo helt latterlig! At ikke den kompetansen du besitter blir verdsatt er jo helt sykt. Du har jo en lav polakk lønn også bidrar du sterkt til ekstra omsetning. Håper at andre baner får opp øynene og vil bruke din kompetanse!
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
Flipper
Postet 10.03.2010 21:22 Regnskap
|
|
|
Det er klart lønnen ikke er på et akseptabelt nivå når man sammenligner med hva andre får med kanskje mindre kompetanse også. Men jeg mener vel at grunn 2 er like smålig/uvitenhet av ledelsen ved Forus. Dette er jo kostnader som en normal arbeidsgiver ikke ville blunket av en gang. Punkt 3 sier jo bare enda mer hvor lite den/de ansvarlige har mellom ørene. Det er vel ikke første gangen det har vært litt blest rundt ledelsen på Forus. Stå på Svensen, sjansen byr seg nok igjen snart:))
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
StR
Postet 10.03.2010 22:33 Regnskap
|
|
Endret 10.03.2010 22:39 StR
Du har vel fått klinkende klare signaler herfra ang. din kompetanse og betydning, men jeg må bare få sagt det jeg også! Jeg støtter alt som er sagt, og ledelsen på Forus beviser igjen sin arroganse og uvitenhet. Det forundrer meg likevel ikke, for det er utrolig hvilken prioritet man ser innen travsporten for tiden. Først erstatter man kompetansen og livsgnisten i RD med amatører - og TAKK da for en håndfull svært dyktige intervjuere og tipseksperter på noen av banene rundt om, som over tid øser av sin gode kunnskap og evner å bidra med viktig informasjon, gode løpsvurderinger, gullkantede spillebud og fine bankere. Dette i rak motsetning til amatørene man bytter ut kvalitetsfolka med - se f.eks på gjengen i RD som overhodet ikke makter noen av delene, nettopp fordi de ikke har den rette kombinasjon av lidenskap, kunnskap og ikke minst fremstillingsevne. Nå har altså turen kommet hertil. Vi har alt sett hårreisende dårlige intervjuer fra de nye, der de leser opp spørsmålene uten egentlig å vite hvem/hva de spør om. Vi har sett eksperter i studio komme sine tips, som alltid leses fra venstre i markeringsoversikten. Luringen og overraskelsen er som regel andre- eller tredjevalget. Jeg synes faktisk det er helt utrolig at du har gjort dette for luselønn. At man kan la så dyktige fagfolk med lidenskap for sporten og spillet gå, på grunn av småpenger, er fullstendig uforståelig for meg. Håper og tror vi får seg deg på en annen bane eller i et annet fora der vi kan dra nytte av din kompetanse, for travpsorten er slett ikke tjent med å miste deg. Lykke til videre!
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
Gamlegalten
Postet 11.03.2010 11:06 Regnskap
|
|
|
Vil bare gi min fulle støtte til Thomas Svensen, og berømme og den jobben han har gjort under RD-sendingene fra Forus. Han har ikke vært redd for å stikke haka frem under sendingene, og nevne de objektene som kan være verdt å spille. Jeg ser selv alle Forus-løpene med "lupe", både tre og fire ganger om nødvendig. Ofte har jeg "forbannet" tipsene hans, ganske enkelt fordi observasjonene han har gjort, viser seg å være meget korrekte. Ledelsen på Forus har tydeligvis ikke skjønt noe som helst. Jeg vil ofte tro at folk i lederjobber har kommet dit p.g.a sin dyktighet. I dette tilfellet virker det som om de er kommet dit de er, på tross av sin udyktighet....................
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Ikke lenge i skyggenes dal -
|
|
Samrebah
Postet 20.03.2010 15:09 Regnskap
|
|
|
hyggelig å ha ham tilbake som ekspertkommentator på Sørlandet i dag! Det er engasjement, det er driv og det er kompetanse - kombinert med sindige og dyktige Frode i studio er dette meget bra. Bra!
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
Bjosa
Postet 22.03.2010 11:25 Regnskap
|