Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA
Tråden du forsøker å vise er ikke tilgjengelig
PinnacleSports.com Online Sports Betting

Tips » Tennis

Tilbake til forum
OddsNetspill: Vera Dushevina
Stigis Postet 10.03.2010 12:32 Regnskap
  • Sport:Tennis
  • Land:Internasjonal
  • Liga:WTA (w)
  • Kamp / utøvere:Dushevina - Dokic
  • Tips/ utfall:Dushevina
  • Spillestopp:10.03.2010 21:30
  • Odds:1.57
  • Innsats:2/10
  • Selskap:PinnacleSports

Jelena Dokic hadde en fantastisk run i Australian Open i 2008, noe som vel var hennes ordentlige comeback på høyeste nivå etter flere år med personlige problemer og manglende motivasjon.

Etter det knepne kvartfinaletapet for Safina, har hun aldri klart å følge opp. Hun har riktignok gjort det meget bra på ITF-touren (nivå 2), men på WTA-nivå er hun ikke noe mer enn listefyll.

I Monterrey i forrige uke tapte hu f.eks 26 26 i 2. kvalrunde for Antoniychuk - nr. 163 i verden.

Dokic spiller slik vi husker henne fra storhetstiden. Veldig god serving når 1.serven sitter, men et litt for høyt satsningsnivå slår ofte tilbake gjennom en altfor stor andel av 2.server og dobbelfeil.

Fra grunnlinjen er det fullt trykk offensivt, fra begge sider. Hun forsøker å sette press på motstanderen direkte og nekter å la motstanderne diktere spillet. Det blir da et hav av både vinnere og unforced errors, dessverre litt vel mange av sistnevnte som regel.

Spillestilen gjør at Dokic på gode dager kan hamle opp med de beste, men på dårlige dager kan hun tape for nesten hvem som helst.

Dushevina har skuffet meg i det siste. Hun begynte sesongen bra med kvartfinale i Sydney, men siden har det meste gått på tverke med 4 tap på 5 kamper. I Pattaya i februar ble hun feid av banen med 46 16 for Bychkova og i Dubai senere i samme måned tapte hun 26 75 57 for Sevastova i 1.runde.

Nå skal hun altså i aksjon igjen og jeg tror hun kommer tilbake på vinnersporet mot Dokic. Sistnevnte har uttalt at hun fortsatt sliter med motivasjonen og der spesielt all reisingen tar på. Jeg tror Dushevina er den mest sultne av disse og hun har en ypperlig sjanse til å snu motgangen mot Dokic og jeg mener hun skal være klar favoritt her.

Dushevina kan fort kontre Dokic i senk her og hun er dessuten en svært habil shotmaker. Problemet hennes kan som for Dokic sin del, være servingen. Den faller ofte gjennom, så her har de begge noe felles.

Jeg mener uansett at Dushevina er langt mer stabil fra grunnlinjen enn Dokic og sistnevnte må helt klart ha dagen med sitt offensive spill for å vinne denne.

2 units settes på favoritten denne gang.

Stigis

- Svar på innlegg

PinnacleSports.com Online Sports Betting