Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA
PinnacleSports.com Online Sports Betting

Tips » Tennis

Tilbake til forum
OddsNetspill: Roberta Vinci
Stigis Postet 10.03.2010 12:00 Regnskap
  • Sport:Tennis
  • Land:Internasjonal
  • Liga:WTA (w)
  • Kamp / utøvere:Vinci - Oudin
  • Tips/ utfall:Vinci
  • Spillestopp:10.03.2010 19:00
  • Odds:2.90
  • Innsats:4/10
  • Selskap:PinnacleSports

Jeg synes Oudin er gjort til altfor stor favoritt mot Viinci. Den amerikanske jenta er fortsatt svært ung og varierer fortsatt veldig i prestasjonene.

Sist hun spilte en hardcourt-turnering på hjemmebane var i fjorårets US.Open der hun ble løftet frem av hjemmepublikummet og nærmest spilte i en transe der hun fightet seg videre gang på gang. Hun snudde, på vanvittig vis, 0-1 til 2-1 mot sterke navn som Dementieva, Sharapova og Petrova før det ble bråstopp mot Wozniacki i kvartfinalen.

Jeg mener likevel det var litt som med Dokic i Australian Open i 2008. De ble begge løftet frem og spilte på en måte kunstig bra og på et nivå som ikke er representativt til vanlig. Det viste vel heller hvilket potensial de begge besitter, men i en mindre turnering og mot antatt svakere motstand blir settingen en helt annen.

Oudin har dessuten vist i ettertid at det er veldig enten/eller hva resultater angår, men det mener jeg helt klart har med hennes unge alder å gjøre. I tillegg har hun en spillestil som ikke ligner grisen hva offensivt spill angår. Noen ganger blir det hodeløs satsing der hennes smartness ikke alltid er veldig imponerende. Dette gjør også at hun er en ekte flytspiller og når hun ikke finner den rette timiingen i slagutførelsen kan det gå skikkelig på dunken.

Hennes motstander i 1.runde er Vinci og sistnevnte er rimelig habil hva defensive kvaliteter angår. Jeg mener den italienske damen har det som skal til for å få Oudin ut av den offensive rytmen og til å frustrere hennes til å gjøre ekstra mange enkle feil fra grunnlinjen.

Vinci pleier dessuten å selge seg dyrt og hun spiller ofte svært jevnt mot langt bedre motstandere enn Oudin. Hvis Vinci trykker på de riktige knappene taktisk og Oudin ikke har en forrykende dag offensivt der alt sitter, tror jeg dette kan bli en jevn affære der Vinci absolutt skal ha en fin sjanse.

4 units forsøkes.

Stigis

- Svar på innlegg
Spilles i kveld kl 23!
Stigis Postet 11.03.2010 13:35 Regnskap
- Svar på innlegg

PinnacleSports.com Online Sports Betting