Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Øvrige » Bookmaker

Tilbake til forum
Uttak Ladbrokes
Fiji Postet 10.03.2010 07:20 Regnskap
Hmm. Hvor mye man vil sette inn i løpet av en dag kan man selv velge, men hvis man er heldig og vinner litt og skal ta dette ut så får man følgende beskjed:

Det totale beløpet som du er tillat til å ta ut daglig er £2,000.00 (eller tilsvarende i en annen valuta).Din foresørsel om å ta ut {{NOK xx,xxx.xx}} vil gjøre at du overskrider det tilatte beløpet.
og vi kan derfor ikke gjennomføre det.

Er det noe sted man kan justere denne grensen også?
- Svar på innlegg
Re: Uttak Ladbrokes
LadbrokesNorge Postet 12.03.2010 15:20 Regnskap
Ja, en mail til support så skal det ordne seg. Har en spiller som har drevet å tatt ut mange hundretusen per dag over en lenger periode så jeg ser ikke at det skal være noe problem.
- Svar på innlegg
Trosten Postet 13.03.2010 01:00 Regnskap
Ladbrokes er helt greie de, men dette svaret grenser til tull for å bruke et veldig veldig pent ord. Jada, jeg kan da være dannet om jeg vil selv om jeg jobber hardt her. Ikke en itsibitsitinivini i innerste bortvekkistanindreamasonassjanse for at det LB sier her stemmer. Mange hundretusen per dag over en lengre periode...  JALLA!  Veldig veldig skuffet nå.

Ps! Med forbehold om at det faktisk er noen fra Ladbrokes som sier dette. Som kjent lov til å kalle seg hva som helst her inne...

Trosten

THE ONLY THING I`M ADDICTED TO..http://www.miinto.no/
- Svar på innlegg
LadbrokesNorge Postet 18.03.2010 22:21 Regnskap
Det er faktisk helt sant det. Tilsammen kom uttakene på rundt 1,4 millioner norske kroner.
- Svar på innlegg