Tips » Trav
Tilbake til forum| V65 Bjerke | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| StR Postet 10.03.2010 01:33 Regnskap | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
V65 Bjerke Det har vært en tendens mot lavere utbetaling i V-spillene de siste ukene. Kanskje er det bare midlertidig, men årsaken er i alle fall ikke at vi går mot vår og at banene blir bedre, for det har ikke vært tilfelle i det siste. Vel, det ser i alle fall noe lettløst ut på hovedbanen igjen, med klare forgrunnsfigurer i flere av løpene denne onsdagen. Det er ikke så mange tips i media ute ennå, men jeg legger ut det jeg har og oppdaterer i morgen formiddag.
V65-1: Det skal rekke langt med tre hester her. Jeg tror mest på 4 Chippon, men hvis det stemmer for 1 Our Dream er hun helt klart god nok. 11 Kendricks Victory står 20m bak disse to, men i fint spor. Feilfritt skal han regnes igjen.
V65-2: 1 Tiburon tet fra start til mål. Banker.
V65-3: 12 Lundås Emelie har langt frem og mange å runde, men hvis hun fungerer som normalt så klarer hun det. Alternativ banker. Først i mot setter jeg 9 Frøyu Sara. Med maks tempo hele veien kan hun holde unna.
V65-4: Mer åpent her. 4 Stjerne Ask og 3 Lukas Ilason har begge flott form og står fint til. 11 Eldsjur og 12 Max Reodor står vanskelig til, men duger med klaff. 5 Ulsrud Mikk og 6 Loddve har det vært nesten for noen ganger, fin mulighet nå. 9 Sør Odin var sterk til seier sist, men her blir det helt annerledes - neppe på trippel i dag.
V65-5: 1 Ravnfaks blir vel mye spilt nå. Har riktig nok vært bra i det siste, og tar sannsynligvis teten her (feilfritt), men jeg tror det blir tøft å vinne nå. 7 Vieri var bra sist etter liten pause, litt bedre nå så blir det veldig bra. 3 Tuxi Titan er spennende - blir undervrdert. Har hatt utur og møter hester han skal slå normalt. Feilfritt tror jeg det er snakk om en vinner.
V65-6: 1 Super Tail tet fra start til mål. Banker.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| - Svar på innlegg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tips i media | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| StR Postet 10.03.2010 01:37 Regnskap | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Endret 10.03.2010 13:37 StR Her er en oversikt over tips som finnes i media. Jeg oppdaterer etter hvert som det blir lagt ut nye tips. PS! Tipset fra Rolfs Rank er min tolkning, se Rolfs eget innlegg for full rank.
V65-1
Tips fra TGN og VG er ikke rangert.
V65-2
Tips fra Nettavisen er ikke rangert.
V65-3
Tips fra VG er ikke rangert.
V65-4
Tips fra Nettavisen, Kolle, TGN og VG er ikke rangert.
V65-5
Tips fra Nettavisen, TGN og VG er ikke rangert.
V65-6
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| - Svar på innlegg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Re: v65 bjerke | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| arildjr Postet 10.03.2010 15:30 Regnskap | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Fine vurderinger som alltid. V65.1 Etter å ha lest litt om chippon fra sist blir det min banker...er jo verdispill med 39% på den mot de andre store favorittene.. Liker dårlig å kjøre mikkelgalopp banker, men lar det stå til i dag. V65.2 Tiburon bør vinne dette, men det er hester i lavt grunnlag så jeg finner stor verdi i å spekulere. Geir Vegard har som regel kontroll på lavtgrunnlagshester så 2 victor'destino skal med. Tar også med malmin sin 6. kings country man som det skrikes litt om.. var kraftig favorittspilt tidligere i dag i vinnerodds. V65.3 Lundås emilie er desidert beste hesten i feltet.. Synes hun står litt kinkig til på innerspor med 40 meter tillegg. En klar bankerkandidat men jeg har satt på 3 snøhvit som jeg tror leder lenge samt 9 frøyu sara. V65.4 Flere potensielle vinnere her også men jeg kjører tynt og velger 4 stjerne ask og 3 lukas ilason så håper jeg at det holder med dobbelbanker her. ! V65.5 Åpent løp.. Har ikke helt bestemt meg for hvor mange jeg skal ha med ennå. 1.ravnfaks fra start til mål? Tuxi Titan står med 5 galopper i raden.. betaler ikke for den i dag. 7 vieri har vært god. 9 knell må på bongen.. 11. Eskeladden kan mye på sitt beste, 4 solør mai syns jeg må med..12 rigel jao var svært god i fjor.. 11 valg nå er hvertfall helt feil... V65.6 1.supertail er beste hesten.. Har trøbla litt på autostart tidligere og velger derfor å spekulere da jeg har brukt banker og gått tynt i v65.4. Blir supertail overflydd fra start så kan den fort få vanskelig løp i 3 innvendig. Mye gode hester her men jeg tar med 3 los ari som kan mye på sitt beste, 4 lavenir, 5 readonovember,6 nabbucca eastwind og 9 mr brown. Plukker nok litt etter varminger og ymse i v65 5 og v65.6 Dette gir vel følgende oppsett. v65.1. 4. CHIPPON V65.2 1-8-5-6-3 V65.3 12-9-3 V65.4 4-3 V65.5 6 hester etter varming V65.5 6 hester etter varming Dette gir 1080 rekker... Lykke til. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Re: V65 Bjerke | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| rainman Postet 10.03.2010 16:48 Regnskap | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
får prøve meg på noen forhåndsvurderinger til i kveld V651 Her blir starten litt avgjørende, følelsen sier at 5 Max s.r snapper tet, hva gjør høitomt ,slipper nok til en feilfri Chippon hvis presset blir for stort, men ikke sikkert mikkelborg klarer og kjøre i trav, da blir scenarioet helt annerledes, sliter litt med og lese løpet. jeg krysser. 1 Our dream som har mye inne(kan kanskje klare tet eller rygg). 4 Chippon (som er tetaktuell og på vei opp i form. 5Max sr som er en luring her fra rygg eller tet. fra tillegg krysses 11 Kendricks victory som på sitt beste kanskje bare blåser alle disse. og 9 milljoy som nok får en fin rygg fremover ,og som spurter enormt med rett løp.Wammior slår til med noen pangløp av og til og kanskje må denne også på V65 2 1Tiburon er en bankerkandidat, det er klart forutsetningene er perfekte, blir jo stor favoritt. har ikke bestemt meg helt om det blir banker her, men det er et alternativ. motbud. 5 Excellent way er en klar gardering ,gikk et fint løp sist, og hop er relativt optimist. 6 King country man og victor de estino er de neste garderingene slik jeg ser det V65 3 12 Lundås-emilie taper ikke i et regelrett løp, klart man kan spekulere i gallopp eller uhell. men jeg bruker banker på denne jernhoppa formen virker helt på topp der i gården V65 4 12 Max reodor har jeg tro på her, tror det blir offensiv kjøring her denne gang, cato kjører nok fremover tidlig og finner han en bra posisjon så skal de passe seg til slutt. 13.2, avsluttet denne meget bra etter hindringer underveis, havnet da i min travbok. ulsrud mikk kan være en kjempeskrell her ,liker seg best der fremme med en gang og finner gaustad en vettug plass fremme i feltet, ser jeg ikke bort fra at dagens skrell kan komme i dette løpet. 3 lukas ilason- 4 stjerne ask- 6 loddve blir neste på bongen, v65 5 3 Tuxi titan kommer ut igjen ,feltets mest kapable som et 2valg. jaja. skodd om til denne starten til pg sko. har blitt felt av knallharde baner i det siste. på en tilnærmet normal bane er dette en sikker vinner, sjekk forholdene ,er banen bra spill banker motbud- 2 Eld pål som er mye bedre en raden sin. kjempeform på denne ,bare det klaffer litt så kan den sitte der. 6 turbo prins kommer kai til og kjøre til slutt med her. skulle han være på skuddhold 700 igjen så blåser den kanskje inn til seier.. 7 vieri og 10 idbalder krysses også hvis ikke tuxi titan brukes banker v65 6 3 los ari .jeg gir meg ikke på denne,var på vei til klar tet sist mot mye bedre hester enn dette.før den feilet. hadde tro på den da, og feilfritt i dag har jeg like stor tro på los ari. men usikker som den er. så krysses 1 Super tail som alle bare sier skal vinne, har vel vist seg usikker denne også, stoler ikke på denne hesten 4 lavenir skal også med på bongen, veldig nær seieren sist på 15.5 full vei. tvi tvi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||