Dette spillet baseres på magefølelse , men også en interessant statistikk. Jeg har tatt utgangspunkt i årets champions league her , og sett på lagenes kamper. Dette er cornerstatistikken Besiktas UTD 3-1 UTD Wolfsburg 1-5 CSKA UTD 2-5 UTD CSKA 3-0 UTD besiktas 5-0 Wolfsburg UTD 8-1 Marseille Milan 2-3 Milan Zurich 4-3 RM Milan 6-2 Milan RM 2.1 Milan Marseille 4-5 Zurich Milan 1-7 Legg merke til at alle kampene er under 10 , og alle bortsett fra 2 er under 9 Sist men ikke minst innbyrdes Milan UTD 3-2 De fleste ser her at dette er to lag som ikke er på toppen på cornerstatistikkken. Dette kan også bekreftes når man leser statistikk på uefa.com HHV 3,14 og 2,57 i gjennomsnitt per lag, og det skal bli godt under 11 i total snitt. Spillet jeg har prøvd er altså at det blir UNDER 11 cornere i kampen. Ingen av lagenes siste 7 kamper i årets turnering har gitt så mange som 10 mål , en 9 er hver på max. Vanskelig å argumentere noe mere rundt dette, men statistikk og god odds gjør at jeg vil prøve. Håper dere synes det var begrunnelse nok. Jeg velger meg derfor bet365, hjørnespark , under 11 til god odds 2,1 UNIBET med 1,9 på under 10,5 til sammenligning.
|