Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA
PinnacleSports.com Online Sports Betting

Tips » Tennis

Tilbake til forum
OddsNetspill: Akgul Amanmuradova
Frankie P. Postet 09.03.2010 19:01 Regnskap
  • Sport:Tennis
  • Land:Internasjonal
  • Liga:WTA (w)
  • Kamp / utøvere:Amanmuradova - Mayr
  • Tips/ utfall:Amanmuradova
  • Spillestopp:09.03.2010 21:00
  • Odds:1.92
  • Innsats:3/10
  • Selskap:PinnacleSports

WTA Indian Wells kvalfinale

OBS! Jeg poster nå 3 WTA-spill, der oddsene alle kan øke. De starter imidlertid fra 21 og utover alle som en, så jeg tenkte å poste så tidlig at flest mulig fikk sjansen til å lese gjennom spillene.

Akgul Amanmuradova er en storvokst og kraftfull uzbekisk kvinne, og hennes store våpen er serve/power. Det er som nevnt meldt mye vind i dag, men Akgul taklet det bra i går, og hun imponerte med 63 57 61 mot Scheepers da. Ørkenforholdene skal normalt sett passe Amanmuradova, som ikke er ukjent med å spille i sterk varme og som liker at ballen flyr hurtig.

Patricia Mayr er klart best på grusen synes jeg, og på HC evner hun ikke mye annet enn å ødelegge motstanderens spill. Dette ved å fighte og få mange baller tilbake i spill. Det holdt mot Tetreault i går (63 57 62), men Tetreault er en baseliner uten samme type våpen som Amanuradova.

Når underlaget er hardcourt skal Akgul normalt sett ha veldig bra edge på Mayr, og spesielt når hun har en seier beina. Mayr må prøve på å lempe baller tilbake i spill, men hun sliter med rytmen på disse underlagene, og jeg holder henne som OK underdog her.

VINDEN er en faktor som er vanskelig å vurdere her, men Amanmuradova servet veldig bra i går og hun har ikke et høyt oppkast såvidt jeg kan huske (i vind er det fordel med en eksplosiv serverytme, hurtig oppkast og kjapp gjennomføring).

3 units prøves til 1.917 hos PinnacleSports.

Frankie

- Svar på innlegg

PinnacleSports.com Online Sports Betting