Tips » Trav
Tilbake til forum| Objekter V65 Axvalla | |
| Flipper Postet 09.03.2010 17:49 Regnskap | |
|
Axvalla byr opp til V65 runde i kveld og det er flere klare favoritter som skal prøve seg på en fin og lett bane for anledningen. 1.Løp: Her kan man kanskje hente inn litt penger i vinnerspillet som man kan satse på V65 spill litt senere. Feilfritt må 6.Allyhills Victory ha en flott sjanse på å seiersdefilere etter målgang, han gjorde et flott løp fra dødens sist på Eskilstuna men måtte nøye seg med sølvplassen. Han kuskes av amatøren Johan Sundgen i kveldens løp. 2.Løp: 3-årsløp som har en meget spennende hest i førsteporet på volten, 1.Mr Jeowill med Stefan Söderkvist bør ha en flott sjanse på seier hvis han tramper feilfritt fra start. Har litt ambisjoner med denne fremover og jeg håper han viser litt allerede i kveld. V65-1: V75 hesten 12.Utah Hornline som får B.Goop i vogna er klar favoritt fra tillegget i dette løpet, han møter jo hester han skal runde greit under normale forhold. Men det kan være spennnede å spekulere litt i dette løpet, 12.He's A Gangster som Åke Svanstedt trener er slettes ikke dårlig og kan utfordre på en god dag. Svanstedt selv er satt på gjerde så denne esten og flere utover kvelden kuskes av samboer Sarah Swahn. 5.Kayoba's Concorde på strek kan få et fint løp og med Toy Walin som makker er den kanskje farlig å utelate på bongen. V65-2: 4.Stepping King stikker vel til tet og hvis han får dempe litt underveis kan det kanskje holde inn selv over distansen 2.140 meter, favoritten står i dårligere spor i kveld. 11.Tommy Bes er en tøffing som tåler å gå en bit underveis, spennende hvis det ikke blir helt feil løpsopplegg. 12.The Good Boy vant sist og i noenlunde samme selskap sammen med Goop, ikke umulig med reprise men litt mye krysset kanskje. V65-3: 9.Quinta do Noval kan få et perfekt løp fra denne posisjonen, da står hun ikke tilbake for de andre og kan vinne som en 10% i spillet. 3.Wirrapura står fint til spormessig og kan profilere på dette på oppløpet, ikke umulig Swahn vinner. 7.Quiway D'heripre sammen med Goop er nok klink vinner feilfritt men denne Franskmannen er ikke lett å få feilfritt rundt banen. 4.Irish Nobless er klart overspillt i dette løpet mener jeg, her er det krabater som er tøffe imot uten tull. Hun var ute i V75 sist og da endte det utenfor premiene, men jeg tviler som nevnt litt. V65-4: 9.Ipson Ås er lite markert i kveld, han gjorde et absolutt godkjent løp sist etter galopp og endte på 2 plass og var klart foran 10.Afrodite Run. 4.Love And Money står flott til på strek og feilfritt vinner nok duoen Kihlström/Walmann dette løpet. 11.Danley går jevne fine løp og var på pallen i 9 av 20 starter i fjor, kan score på sin travsikkerhet og ende langt fremme i kveld. V65-5: Her satser jeg på en lås med to hester, 9.Simb River som kommer med to seiere på rad og bør få et fint løpsopplegg igjen sammen med Kihlström. 1.Paris Rhode er spennende etter pause, dette er ei hoppe som absolutt kan holde inn til seier hvis formen er på plass. Førstepor og sprint ser veldig fint ut og Söderkvist bør satse på å sitte foran. V65-6: Her er min og mange andres banker i form av formsterke 4.Elvira E. fra stall Walmann, det lukter tidlig tet og da sitter Kihlströ opp bak en vinner. Galoppfaren er selvfølgelig til stede men hun ser fin ut om dagen og bør innfri igjen. Good luck. Mvh/Flipper Every bet can go too hell! |
|
| - Svar på innlegg | |
| Re: Objekter V65 Axvalla | |
| JamesBond007 Postet 09.03.2010 17:53 Regnskap | |
|
Fine vurderinger! Jeg mener at man må ha med 11 Tommy Bes i 2.avd på alle bonger. Står ikke så bra til men det gjør heller ikke favoritten. Tommy Bes er i fin form og Kern er optimist. 1,8 i plassodds hos ladbrokes må spilles. Har fått 2 løp i kroppen og slo noen gode sist. Noterte da 16,0a over full distanse. Hesten er ifølge treneren mer sterk enn rask, det kan jo være en fordel siden den trolig må gjøre en god del selv grunnet baksporet. Tidsmessig en av de beste og med litt tempo i front tror jeg på en fin sjanse. Mitt råd: Ta med hesten på V65-bongen og 80%-avkastning for en topp-3-plassering er vel heller ikke dårlig ;) |
|
| - Svar på innlegg | |