Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Tips » Fotball

Tilbake til forum
CL 09.03 Målscorer + kort spill
Eric B Postet 09.03.2010 17:28 Regnskap
Endret
09.03.2010 17:29 Eric B

Fotball : CL
Arsenal - Porto & Fiorentina - Bayern M
BM: Unibet
Div Spill ( se nedenfor)
Frist 20.45
Totalt 18 units

(Alle spill er satt hos Unibet)

2 spennende å jevne cl kamper idag. Funnet et par interresante målscorer spill + kort spill til begge kampene.
Alltids gøy med litt ekstra underholdning og forhåpentlig cash!

Arsenal - Porto

Arsenal greide nærmest på egenhånd å rotet bort noe som kunne vært et glimrende utgangspunkt med 2 store tabber. Porto vant altså den første kampen 2-1 hjemme. Et utgangspunkt som begge lag kan sies å være sånn halv fornøyd med. Arsenal uten Fabregas til denne som er et enormt tap. Porto på sin side har ikke vært spesiellt sterke på fremmed gress denne sessongen. Porto kommer nok til å ligge dypt her å satse på kontringer som de fleste lag gjør på Emirates. Noe de også er gode på når de har godt med hurtighet fremover. Men blir spennede å se om Arsenal greier å holde farten oppe i pasningspillet å spillet ut Porto.

Mine Spill:

Sol Campbell scorer 15 i odds * 2 units

Med Campbell på banen idag vil Arsenal få en ekstra trussel på dødballer. Tross sin høye alder er han forsatt god på hodet. Sammen med Vermaalen vil han bli et farlig angreps våpen på blant annet cornere.
Han rotet bort seieren sammen med Fabianski sist å hva vil være mer typisk om han gjør det gått idag.
Veermaalen på sin side har 7.50 på scorer mens Campbell står til hele 15. Riktig nok har Veermaalen scoret en del denne sessongen, men Campbell er ikke noe spesielt dårlige på hodet enn han. 15 i odds er uansett for høyt etter min mening på han.

A. Song får gult 3.00 * 3 units

Ettersom Arsenal er uten Fabregas her så vil det nok ennå litt ekstra ansvar på Song defensivt. Diaby vil nok prøve å fylle Fabregas rolle, men når han først blir foretrukket offensivt så har han tedens til å innemellom slippe opp litt for mye defensivt. Ikke like strukturert som Fabregas etter min mening.

Så Song for nok hovedoppgavene med å stoppe kontringene. Mot raske motspiller kan det gå litt fort i svingene å er ikke sikkert alle taklingene sitter like bra. Song på sin side er også Arsenals ivrigste kortsanker å står så langt med 8 gule på 22 seriekamper.  Oddsen på 3 finner jeg verdi å mener den iallefall er spillbar til 2.80.

R.Meireles får kort 4.50 * 5 units

Her er spillet jeg mener det er størst verdi på i denne kampen. Som nevnt tidligere på forumet her så mangler Porto Fernando til denne. Vanligvis han som står for hovedansvaret for det defensive på midtbanen. I hans fravær er det nok mest sannsynnlig Meireles som må ta over noen av de oppgavene. Hvis Arsena greier å holdet tempoet oppe så ser jeg ikke bort fra at vi kan få se noen seine taklinger fra han. Står totalt med 6 gule på 19 seriekamper + 1 på 4 cl kamper.  Oddsen på 4.50 frister såpass at jeg smeller til med 5 units her. Mye pga at Fernando er borte å de møter et såpass sterkt pasningslag som Arsenal.

Oppsumering spill Arsenal - Porto

Campbell scorer      15 * 2 units
Song får kort           3    * 3 units
Meireles får kort     4.50 * 5 units

Fiorentina - Bayern M

Bayern vat første oppgjøret 2-1 men hadde nok håpet på et sterkere resultat. Hadde dog flaks når Klose satte 2-1 målet som var soleklar offenside, men Øverbø & Co greide utrolig nok ikke å få med seg det. Må uansett takke Øverbø for at han blåste straffe til Bayern istedet enn å gi fordel når de satte det første målet. Fikk god hjelp med Robben mål som jeg hadde tipset om på den. Uansett en helt åpen kamp dette noe som oddsen også tilsier, men personlig setter jeg en knapp på Bayern. Virker så utrolige sterke offensivt.

Mine Spill :

Robben scorer 3.60 * 3 units

Blir jo et gjentagelse spill her fra motsatt oppgjør dog oddsen var da 2.95

Robben har vært i god form i det siste og scoret bror parten av målene sine de siste 10 kampene. Totalt står han med 8 mål på 16 kamper noe som må sies å være godkjent for en kantspiller. Flink til å dra seg innpå banen og har stor fart, bra teknikk og et godt skuddbein. I tillegg er han farlig på frispark samt mulig straffetaker.

Alt i alt virker 3.60 på Robben igjen som en bra spill.

Felipe får kort 3.00 *3units

Felipe danner midstopperparet med Køldrup idag. To spillere som har sin klare styrke i lufta og ikke tempoet.
Kan fort få slite med fotrappe Bayern spillere idag.  Felipe står totalt med 5 gule på 10 seriekamper å da sier det seg selv at 3 i odds er spillbart på at han får kort. 

Vargas scorer utenfor 16m - 10 iodds * 2 units.

Må prøve et nytt spill her på Fiorentinas venstrekant Vargas. Tidligere spillt back men har hatt stor suksess som venstrekant. En svært skudd villig mann som totalt står med 6 scoringer denne sessongen derav 4 av dem utenfor for 16m. Kommer iløpet av kampen nesten alltid til noen muligheter og er også veldig farlig på frispark. Skyter utrolig hardt. Kan vel på en måte sammenlignes litt med Rise bare ennå bedre offensivt å spillere høyere opp på banen.

Oppsumering spill Fiorentina - Bayern M

Robben scorer 3.60 * 3units
Felipe får kort  3.00 * 3units
Vargas scorer utenfor 16m 10.00 * 2 units

Kom gjerne med innspill.

Mvh
Eric B

- Svar på innlegg
Re: Flott info Eric B
Flipper Postet 09.03.2010 18:25 Regnskap
Du er helt klart meget bra oppdatert innen fotball Eric B men jeg er sterkt uenig din strategi når det gjelder spilling. Det er selvfølgelig artig med spill på mange forskjellige utfall under kampene men det blir fort en dyr moro dette.
Det skal uhyre mye til for å få dette til å gå i hop i lengden, faren for å tape penger er klart større enn å tjene penger på så mange spill på samme objektene. Det er helt sikkert verdi på noen av dine spill men verdien forsvinner HELT når du garderer opp med så mange varianter i samme kamp.

Du kan fotball og dette er ikke negativt ment mot deg, kun litt info om hva som kan være lurt å tenke på i fremtiden.

Lykke til med spill(ene)

/F. 

Mvh/Flipper

Every bet can go too hell!
- Svar på innlegg
Re: Flott info Eric B
Eric B Postet 09.03.2010 19:02 Regnskap
Endret
09.03.2010 19:02 Eric B
09.03.2010 19:04 Eric B

Takk for innspill.

Jo er delvis enig med deg. Normalt setter jeg ikke så mange spill kamp, ble litt ekstra fordi det er Cl å spenning til kamp. Men har forsatt stor tro på spillene jeg har satt å trenger kun 2/6 evt 1/6 for å gå overskudd. 

i lengden skjønner jeg at du mener det ikke vil være lønnsomt, dog jeg velger å prøve dette allikvell på cl kampene iallfall idag og i morgen så får jeg se hvordan det går.

Holder meg vanligvis til 1-2 spill per kamp. Ellers pleier jeg f.eks å sette et målscorer spill +evt/ et kort spill på f.eks aller seria a kampene (de jeg finner verdi i såklart) iløpet av en runde. I lengden har jeg gått med pluss på dette. Men jeg spiller i hovedsak for underholdningsskyld ettersom jeg er en hobbyspiller, men selvfølgelig for å vinne i lengden! .

Får håpe noen finner noe interresant ut av disse, trengs jo ikke innsatts på alle:)

Men skal ta det til ettertanke Flipper.
Uansett takk for inspill:)
- Svar på innlegg

Langoddstips fra oddsen.no
www.oddsen.no tilbyr norges beste langoddstips via SMS. Du kan velge mellom 2 forskjellige abonnement:
Gull: Send ODDSEN GULL til 2105 (kr. 15 per mottatte melding)
Dagens: Send ODDSEN DAGENS til 2105 (kr. 6 per mottatte melding)

Gå til www.oddsen.no for å lese mer om abonnementene!